Feedback
I.D.: 71296457

Service total, tonere şi consumabile IT 2022-2025

Data publicarii
18.07.22 Exista 91.795 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313000-2
Pretul estimativ:
103.282,00 EUR - 103.282,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea serviciilor de reparatii , intretinere a echipamentelor de reprografie (imprimante, multifunctionale, copiatoare marca Xerox), inclusiv consumabile si piese de schimb in vederea asigurarii functionalitatii acestora, precum si a altor materiale consumabile IT, in conformitate cu cerintele solicitate prin caietul de sarcini.Cantitatile minime si maxime de servicii de reprografie care fac obiectul acordului-cadr...
Achiziţionarea serviciilor de reparatii , intretinere a echipamentelor de reprografie (imprimante, multifunctionale, copiatoare marca Xerox), inclusiv consumabile si piese de schimb in vederea asigurarii functionalitatii acestora, precum si a altor materiale consumabile IT, in conformitate cu cerintele solicitate prin caietul de sarcini.Cantitatile minime si maxime de servicii de reprografie care fac obiectul acordului-cadru sunt prezentate in cap. 2.2.2 - Tabelul 2 din caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime de servicii de reprografie care fac obiectul celui mai mare contract subsecvent sunt prezentate in cap. 2.2.3 - Tabelul 3 din caietul de sarcini. Durata unui contract subsecvent avand ca obiect service-ul total este de 12 luni. Se vor incheia minim 3- maxim 4 contracte subsecvente anuale. Cantitatile minime si maxime de tonere si consumabile IT care fac obiectul acordului-cadru sunt prezentate in cap. 2.2.4 - Tabelul 4 din caietul de sarcini. Cantitati minime si maxime de tonere si consumabile IT care fac obiectul unui contract subsecvent (comandă fermă) sunt prezentate in cap. 2.2.5 - Tabelele 5 şi 6 din caietul de sarcini.Se vor transmite minim 3- maxim 18 comenzi ferme (asimilabile unor contracte subsecvente)/an, avand ca obiect livrarea de produse/consumabile. Comenzile ferme se vor transmite la un interval de minim 4 luni, cu facturare separata pe proiecte (minim 1 factura- maxim 6 facturi, la un interval de 4 luni).Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru este de 27.304,50 euro, fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu