Feedback
I.D.: 51697348

SERVICE TOTAL ECHIPAMENTE XEROX

Data publicarii
19.11.20 Exista 266.843 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
25.11.20
Pretul estimativ:
94.500,00 RON - 94.500,00 RON
Documente participare:
  1. 20201119_Caiet de sarcini model oferta si proiect contract service echipamente Xerox.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 71 echipamente Xerox din dotarea Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Echipamente: Workcentre 3335 = 40 bucăţi, Workcentre 3345 DNI = 12 bucăţi, Workcentre 3655X = 1 buc., Workcentre 5230A = 1 buc., Workcentre 5325 = 3 bucăţi, Workcentre 5330 = 1 buc., Versalink B7030 = 9 bucăţi şi Versalink C...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem "service total" (full service) a 71 echipamente Xerox din dotarea Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi. Echipamente: Workcentre 3335 = 40 bucăţi, Workcentre 3345 DNI = 12 bucăţi, Workcentre 3655X = 1 buc., Workcentre 5230A = 1 buc., Workcentre 5325 = 3 bucăţi, Workcentre 5330 = 1 buc., Versalink B7030 = 9 bucăţi şi Versalink C7030 = 4 bucăţi. Serviciile includ întreţinerea şi repararea echipamentelor, verificarea lunară a parametrilor de funcţionare, efectuarea intervenţiilor curente, furnizarea pieselor şi a consumabilelor originale OEM etc. Prin solicitarea de servicii în sistemul “service total" trebuie să se înţeleagă că preţul/pag. ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente, respectiv a componentelor cu care au fost livrate la momentul cumpărării. Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile nu va depăşi 6 ore din momentul primirii solicitării. Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. Cantităţile maxime de printuri estimate pentru o perioadă de 12 luni pe tipuri de echipamente sunt prezentate în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu