Service sisteme telefonice: Unify OpenScape Business X8, 28 abonati VoIP, 164 abonati analogici, 5 abonati digitali, 90 canale ISDN_PRA, 2 cabinete protectie variatii tensiune si Panasonic KK-NS500 56 abonati analogici, 10 abonati digitali, 30 canale ISDN_PRA, 6 trunchiuri analogice. 1.Echipamente incluse: centrale telefonice, telefoane, echipament inregistrare Vidicode, echipamente audio si video conferinta Polycom; 2.Serv...
Service sisteme telefonice: Unify OpenScape Business X8, 28 abonati VoIP, 164 abonati analogici, 5 abonati digitali, 90 canale ISDN_PRA, 2 cabinete protectie variatii tensiune si Panasonic KK-NS500 56 abonati analogici, 10 abonati digitali, 30 canale ISDN_PRA, 6 trunchiuri analogice. 1.Echipamente incluse: centrale telefonice, telefoane, echipament inregistrare Vidicode, echipamente audio si video conferinta Polycom; 2.Servicii suplimentare: da(retea telefonica); 3.Intervalul de timp: 5 zile/saptamana, 8ore/zi 4.Timpul de raspuns "teleservice": 4 ore lucratoare 5.Timpul de raspuns "on site": maxim in ziua urmatoare (Next Business Day) 6.Numarul de interventii prin teleservice: nelimitat 7. Numarul de interventii „on site“: nelimitate; 8.Verificari tehnice: anual 9.Timpul de depanare: maxim 24 ore de la interventie 10.Extindere de garantie:nu 11. Stoc piese de schimb:da 12.Dispecerat: pentru înregistrarea sesizărilor făcute de către beneficiar 13.Depanarea sistemului: poate fi facuta prin reparare sau inlocuirea modulelor defecte. In acest caz beneficiarul va primi din partea executantului o situatie de plata cu tarifele de depanare si valorile de inlocuire. Aceste situatii de plata se vor factura separat, daca nu sunt incluse in valoarea contractului. 14. Resurse: Executantul va pune la dispozitia beneficiarului tehnicieni pregatiti si certificati in tehnologia Unify OpenScape , pe perioada derularii prezentului contract. 15.Consultanta: