Feedback
I.D.: 15211342

Service sisteme control acces din dotarea UMF ,,Gr.T.Popa Iasi

Data publicarii
28.09.16 Exista 219.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Termenul limita pentru depunere:
04.10.16
Pretul estimativ:
7.900,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de revizie bianuala, interventie la cerere si reparare/inlocuire piese defecte pentru echipamentele sistemelor control acces din dotarea UMF „Gr. T. Popa” Iasi , cu operatiile care se vor executa , conform caietului de sarcini. Locul prestarii serviciilor: conform locatiilor prezentate in caietul de sarcini. Revizia echipamentelor va fi bianuala(revizie tehnica la 6 luni), iar interventiile la cererea beneficiarulu...
Servicii de revizie bianuala, interventie la cerere si reparare/inlocuire piese defecte pentru echipamentele sistemelor control acces din dotarea UMF „Gr. T. Popa” Iasi , cu operatiile care se vor executa , conform caietului de sarcini. Locul prestarii serviciilor: conform locatiilor prezentate in caietul de sarcini. Revizia echipamentelor va fi bianuala(revizie tehnica la 6 luni), iar interventiile la cererea beneficiarului ori de cate ori este necesar vor fi incluse in cadrul contractului (cu manopera inclusa din cadrul contractului) . Prestatorul se obliga sa presteze serviciile in maximum 24 de ore de la sesizarea beneficiarului, in cazul defectiunilor aparute in timpul derularii contractului si efectuarea a doua revizii/an a echipamentelor din locatiile respective, in vederea mentinerii in buna stare a sistemelor de control acces, a DVR-urilor si a camerelor de luat vederi din dotarea UMF Iasi. La fiecare interventie, revizie tehnica prestatorul va consemna operatiunile efectuate si constatarile intrun jurnal de control care se afla la responsabilul de contract, dl Maricel Popa-Centru de Comunicatii. La fiecare revizie (verificare periodica la 6 luni) a echipamentelor se va intocmi un proces verbal de service pentru fiecare locatie privind prestarea serviciilor semnat atat de beneficiar, cat si de prestator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu