Feedback
I.D.: 27355851

Service si reparatie aer conditionat

Data publicarii
12.04.18 Exista 737.591 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50730000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.04.18
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Service si reparatie aer conditionat din cele doua sedii administrative (Vaselor 31 si Bodesti 1) pentru 57 aparate de aer conditionat cu conditiile: - Sa asigure intretinerea tehnica si reparatiile si piesele de schimb pentru aparatele de aer conditionat ale beneficiarului contra cost, conform contractului - Sa garanteze buna functionare a fiecarui aparat dupa efectuarea operatiilor de intretinere Serviciile de într...
Service si reparatie aer conditionat din cele doua sedii administrative (Vaselor 31 si Bodesti 1) pentru 57 aparate de aer conditionat cu conditiile: - Sa asigure intretinerea tehnica si reparatiile si piesele de schimb pentru aparatele de aer conditionat ale beneficiarului contra cost, conform contractului - Sa garanteze buna functionare a fiecarui aparat dupa efectuarea operatiilor de intretinere Serviciile de întreţinere/reparaţii constau in : - Întreţinere prin efectuarea a 2 revizii semestriale care să cuprindă: a) verificare şi completare agent frigorific b) verificare parametri sistem c) pentru unitatea internă: - demontare/curăţare/ montare filtre de aer - curăţare cu aer sub presiune - curăţare cu lichid antibacterian - curăţarea carcasei cu soluţie detergent d) pentru unitatea externă - demontare/ curăţare/ montare capace - curăţarea condensatorului cu aer sub presiune Remedierea defectelor apărute la instalaţii de aer condiţionat lntervenţiile în caz de defecţiune, la cererea autorităţii contractante au ca scop diagnosticarea defecţiunilor aparatelor de condiţionare a aerului, precum şi remedierea acestora.Solicitările de intervenţii vor ? comunicate de Bene?ciar Prestatorului - prin telefon, fax sau e-mail Intervenţiile constau în: - constatarea/diagnosticarea defecţiunii; - stabilirea pieselor de schimb/ subansamblelor/ materialelor necesar a fi înlocuite; -remedierea echipamentului, cu înlocuirea componentelor defecte (dacă este cazul),costul componentelor ?ind asigurat de Prestator Remedierea defectelor se va face exclusiv dup? acceptarea de către autoritatea contractantă a devizului de reparaţii. Ofertantul va suporta toate cheltuielile legate de deplasarea personalului de specialitate al acestuia la sediul Autorităţii contractante, precum şi transportul pieselor de schimb/subansamblelor/materialelor necesare efectuării reparaţiilor. Constatarea şi remedierea defecţiunii se va efectua în cel mult 24 ore de la data anunţului transmis prin fax de autoritatea contractantă; Intervenţiile la cererea autorităţii contractante se efectuează în intervalul orar 8:00-16:00 în zilele de L-J ,vinerea intre orele 8.00 -14.00 Piesele de schimb şi materialele necesare pentru prestarea serviciilor vor ? asigurate de prestator:Manopera de inlocuire a pieselor este inclusa in pretul ofertei, achizitorul achitand doar valoarea pieselor si materialelor inlocuite. Garanţia. Piesele sau subansamblele achiziţionate şi care le vor înlocui pe cele defecte precum şi manopera (operaţiunile aferente efectuării reparaţiilor) vor avea o perioadă de garanţie de minim 12 luni de la data înlocuirii. Cerinţe minime obligatorii: Ofertantul va asigura, pe întreaga perioad? de valabilitate a contractului, piese de schimb şi subansamble originale şi compatibile, precum şi materialele necesare pentru reparaţii şi întreţinere. Componentele folosite pentru montare vor ? funcţional identice cu cele înlocuite. Prestatorul va respecta normele de securitatea muncii fiind raspunzator de eventualele accidente aparute în timpul prestarii serviciilor.Plata pentru interventiile de intretinere se va face, dupa efectuarea acestora in baza proceselor verbale de receptie intre achizitor si prestator din care sa rezulte numarul de aparate asupra carora s-au efectuat interventii, locatia acestora si natura tehnica a interventiilor pentru fiecare. Plata se va face cu OP in contul de trezorerie al prestatorului in baza facturii fiscale si Procesului verbal de receptie. Documente solicitate Copie dupa certificatul de inmatriculare din care sa rezulte obiectul de activitate
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu