Feedback
I.D.: 80944311

Service si asistenta tehnica echipamente IT

Data publicarii
13.04.23 Exista 103.852 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Pretul estimativ:
15.126,03 RON - 15.126,03 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de service si asistenta tehnica echipamente IT DESCRIERE: PRESTATORUL se obliga sa efectueze service si asistenta tehnica pentru echipamentele din cadrul institutiei ,necesare functionarii optime . Conform contractului urmatoarele tipuri de echipamente sunt eligibile: ✓ calculatoare personale (incluzand unitatea centrala, monitor, tastatura si mouse); ✓ imprimante cu jet de cerneala, imprimante laser (color si alb/...
Contract de service si asistenta tehnica echipamente IT DESCRIERE: PRESTATORUL se obliga sa efectueze service si asistenta tehnica pentru echipamentele din cadrul institutiei ,necesare functionarii optime . Conform contractului urmatoarele tipuri de echipamente sunt eligibile: ✓ calculatoare personale (incluzand unitatea centrala, monitor, tastatura si mouse); ✓ imprimante cu jet de cerneala, imprimante laser (color si alb/negru); ✓ dispozitive multifunctionale (printer/scanner/copiator/fax); ✓ scanner-e; ✓ echipamente de retea: patch-panel-uri, hub-uri, switch-uri, router-e; ✓ notebook-uri / laptop-uri Servicii incluse in abonament: ✓ evaluare stare de functionare; ✓ verificare integritate cabluri si conectori externi; verificare conectabilitate PC/retea; ✓ actualizare driver-e in cazul aparitiei de noi versiuni; ✓ verificarea nivelului componentelor consumabile si inlocuirea acestora (piese, cartus, toner, hartie ) ✓ verificarea si setarea parametrilor (optiunilor) de tiparire, copiere sau trimitere/primire fax ✓ curatare interna si externa (deprafuire) – de doua ori pe an; ✓ analizarea si prezentarea problemelor constatate sau pe cale sa apara si a masurilor ce trebuie luate; ✓ reparatii hardware la sediul PRESTATORULUI Plata se ve face in functie de nevoile institutiei ,conform factura lunara eliberata de prestator pana la concurenta sumei de 25000 , Contract pe o perioada de 9 luni, incepand cu luna aprilie 2023 la 31 decembrie 2023.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu