Feedback
I.D.: 55518865

Service pentru aparate de anestezie si aparate de ventilatie

Data publicarii
30.03.21 Exista 330.531 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
29.04.21
Pretul estimativ:
2.012.452,00 RON - 2.012.452,00 RON
Documente participare:
  1. Documentatia de atribuire.rar
  2. FisaDate_DF1108888.pdf
  3. DUAE_CERERE_107237.xml
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Service pentru aparate de anestezie si aparate de ventilatie Autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15. Sursa de finantare: 62160501 si 62160521. Sursa de finantar...
Service pentru aparate de anestezie si aparate de ventilatie Autoritatea contractanta raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana in a 10 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15. Sursa de finantare: 62160501 si 62160521. Sursa de finantare: Avand in vedere faptul ca, din punct de vedere al legislatiei in materie, initierea si derularea unei proceduri de atribuire nu este strict legata de asigurarea fondurilor si ca, la momentul initierii procedurii, autoritatea contractanta nu are asigurate fondurile necesare prezentei achizitii. Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/aprobarea fondurilor necesare, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea fondurilor necesare nu se realizează, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.. Valoarea maxima estimata pe contract subsecvent se regaseste in sectiunea II.2 "Lista de loturi". Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare pentru lucrarile necesare in vederea obtinerii Autorizatiilor securitate la incendiu si protectie civila pentru cladirile aflate in administratia Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Cluj Napoca 20.05.21
Kit detectie SARS - COV2 si Aparat detectie RT - PCR SARS - COV2, Kit pentru extractia universala a acizililor nucleici 20.04.21
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 09.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată – SRCF Cluj, Proiectare şi Execuţie: 6 loturi 04.11.24
Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată – SRCF Cluj, Proiectare și Execuție: 6 loturi 04.11.24
"Servicii de Consultanţă şi Supervizare Lucrări aferente obiectivului de investiţii: "Modernizarea/reabilitarea a 47 staţii de cale ferată din Romania - SRCF Cluj: – 2 loturi: Lot 1: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Beclean pe Somes Lot 2: Modernizarea/reabilitare - Staţia CF Dej Călători" 29.07.24