a) Revizia tehnica periodica la numarul de kilometri efectuati are ca scop efectuarea lucrarilor de intretinere care nu pot fi amanate
pana la revizia anuala, si anume inlocuirea uleiului, a filtrelor, curelelor de distributie si de transmisie si a lichidelor de racire si de
frana, cand este cazul etc.
Aceste revizii se vor efectua la un rulaj cuprins intre 15.000 km – 20.000 km, conform tabele din cietul de sarcini , in fu...
a) Revizia tehnica periodica la numarul de kilometri efectuati are ca scop efectuarea lucrarilor de intretinere care nu pot fi amanate
pana la revizia anuala, si anume inlocuirea uleiului, a filtrelor, curelelor de distributie si de transmisie si a lichidelor de racire si de
frana, cand este cazul etc.
Aceste revizii se vor efectua la un rulaj cuprins intre 15.000 km – 20.000 km, conform tabele din cietul de sarcini , in functie de
model si avand in vedere recomandarile producatorului si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
b) Revizia tehnica anuala are drept scop o verificare amanuntita a intregului autovehicul si implicit mentinerea acestuia in stare
tehnica normala de functionare, astfel incat sa fie in permanenta apt de utilizare.
Cu aceasta ocazie se efectueaza si lucrarile de pregatire ale autovehiculelor pentru anotimpul rece, de asemenea, verificarea si
atestarea starii tehnice a acestora (ITP).
Reviziile anuale corespund unui rulaj de cca. 45.000- 60.000 km/ autovehicul si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
c) Reparatiile accidentale
Daca achizitorul constata o functionare anormala a vreunui autoturism, autoutilitara, autospeciala sau utilaj, intre reviziile tehnice periodice si cea anuala, va instiinta
unitatea service si se va stabili de comun acord o data pentru aducerea autovehiculului la atelier pentru constatare si efectuarea
reparatiilor necesare.
Reparatiile accidentale se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
Toate piesele de schimb si materialele utilizate pentru efectuarea reviziilor tehnice, precum si a reparatiilor vor fi asigurate de catre
prestator si achitate de catre achizitor din fondurile prevazute pentru lotul respectiv .Autovehicule marca Ford - 26 buc, conform caiet de sarcini
a) Revizia tehnica periodica la numarul de kilometri efectuati are ca scop efectuarea lucrarilor de intretinere care nu pot fi amanate
pana la revizia anuala, si anume inlocuirea uleiului, a filtrelor, curelelor de distributie si de transmisie si a lichidelor de racire si de
frana, cand este cazul etc.
Aceste revizii se vor efectua la un rulaj cuprins intre 15.000 km – 20.000 km, conform tabele din cietul de sarcini , in functie de
model si avand in vedere recomandarile producatorului si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
b) Revizia tehnica anuala are drept scop o verificare amanuntita a intregului autovehicul si implicit mentinerea acestuia in stare
tehnica normala de functionare, astfel incat sa fie in permanenta apt de utilizare.
Cu aceasta ocazie se efectueaza si lucrarile de pregatire ale autovehiculelor pentru anotimpul rece, de asemenea, verificarea si
atestarea starii tehnice a acestora (ITP).
Reviziile anuale corespund unui rulaj de cca. 45.000- 60.000 km/ autovehicul si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
c) Reparatiile accidentale
Daca achizitorul constata o functionare anormala a vreunui autoturism, autoutilitara, autospeciala sau utilaj, intre reviziile tehnice periodice si cea anuala, va instiinta
unitatea service si se va stabili de comun acord o data pentru aducerea autovehiculului la atelier pentru constatare si efectuarea
reparatiilor necesare.
Reparatiile accidentale se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
Toate piesele de schimb si materialele utilizate pentru efectuarea reviziilor tehnice, precum si a reparatiilor vor fi asigurate de catre
prestator si achitate de catre achizitor din fondurile prevazute pentru lotul respectiv .a) Revizia tehnica periodica la numarul de kilometri efectuati are ca scop efectuarea lucrarilor de intretinere care nu pot fi amanate
pana la revizia anuala, si anume inlocuirea uleiului, a filtrelor, curelelor de distributie si de transmisie si a lichidelor de racire si de
frana, cand este cazul etc.
Aceste revizii se vor efectua la un rulaj cuprins intre 15.000 km – 20.000 km, conform tabele din cietul de sarcini , in functie de
model si avand in vedere recomandarile producatorului si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
b) Revizia tehnica anuala are drept scop o verificare amanuntita a intregului autovehicul si implicit mentinerea acestuia in stare
tehnica normala de functionare, astfel incat sa fie in permanenta apt de utilizare.
Cu aceasta ocazie se efectueaza si lucrarile de pregatire ale autovehiculelor pentru anotimpul rece, de asemenea, verificarea si
atestarea starii tehnice a acestora (ITP).
Reviziile anuale corespund unui rulaj de cca. 45.000- 60.000 km/ autovehicul si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
c) Reparatiile accidentale
Daca achizitorul constata o functionare anormala a vreunui autoturism, autoutilitara, autospeciala sau utilaj, intre reviziile tehnice periodice si cea anuala, va instiinta
unitatea service si se va stabili de comun acord o data pentru aducerea autovehiculului la atelier pentru constatare si efectuarea
reparatiilor necesare.
Reparatiile accidentale se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
Toate piesele de schimb si materialele utilizate pentru efectuarea reviziilor tehnice, precum si a reparatiilor vor fi asigurate de catre
prestator si achitate de catre achizitor din fondurile prevazute pentru lotul respectiv .a) Revizia tehnica periodica la numarul de kilometri efectuati are ca scop efectuarea lucrarilor de intretinere care nu pot fi amanate
pana la revizia anuala, si anume inlocuirea uleiului, a filtrelor, curelelor de distributie si de transmisie si a lichidelor de racire si de
frana, cand este cazul etc.
Aceste revizii se vor efectua la un rulaj cuprins intre 15.000 km – 20.000 km, conform tabele din cietul de sarcini , in functie de
model si avand in vedere recomandarile producatorului si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
b) Revizia tehnica anuala are drept scop o verificare amanuntita a intregului autovehicul si implicit mentinerea acestuia in stare
tehnica normala de functionare, astfel incat sa fie in permanenta apt de utilizare.
Cu aceasta ocazie se efectueaza si lucrarile de pregatire ale autovehiculelor pentru anotimpul rece, de asemenea, verificarea si
atestarea starii tehnice a acestora (ITP).
Reviziile anuale corespund unui rulaj de cca. 45.000- 60.000 km/ autovehicul si se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
c) Reparatiile accidentale
Daca achizitorul constata o functionare anormala a vreunui autoturism, autoutilitara, autospeciala sau utilaj, intre reviziile tehnice periodice si cea anuala, va instiinta
unitatea service si se va stabili de comun acord o data pentru aducerea autovehiculului la atelier pentru constatare si efectuarea
reparatiilor necesare.
Reparatiile accidentale se vor executa din fondurile prevazute din valoarea contractului.
Toate piesele de schimb si materialele utilizate pentru efectuarea reviziilor tehnice, precum si a reparatiilor vor fi asigurate de catre
prestator si achitate de catre achizitor din fondurile prevazute pentru lotul respectiv .