Consiliul Judetean Dolj, în parteneriat cu 15 Unitati Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul „Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din judetul Dolj", cod SMIS 48395, în cadrul Programului Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice" 2007- 2013, Axa III, D.M.12, Operatiunea 1.
Proiectul a fost finalizat la data de 31.12.2015, iar furnizorul si-a îndep...
Consiliul Judetean Dolj, în parteneriat cu 15 Unitati Administrativ Teritoriale, a implementat proiectul cu titlul „Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din judetul Dolj", cod SMIS 48395, în cadrul Programului Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice" 2007- 2013, Axa III, D.M.12, Operatiunea 1.
Proiectul a fost finalizat la data de 31.12.2015, iar furnizorul si-a îndeplinit obligatiile contractuale, referitoare la realizarea sistemului informatic integrat, în data de 09.12.2015, odata cu semnarea Procesului Verbal de Receptie / Acceptanta finala.
Conform cerintelor impuse prin caietul de sarcini, aferent achizitiei sistemului informatic integrat în cadrul proiectului mai sus mentionat, parte integranta a Contractului de servicii prin care a fost achizitionat (realizat) sistemul informatic, furnizorul a acordat 36 luni de garantie si service on-site pentru echipamentele hardware (servere de aplicatii 2 bucati, servere de baze de date 2 bucati, o unitate de stocare, 2 echipamente de comunicatii, firewall si VPN (Fortinet 100D) pentru sistemul informatic implementat (SIIGEA), garantie ce expira în data de 15.04.2018.
Necesitatea si oportunitatea încheierii unui contract pe termen lung rezulta din clauzele contractului de finantare, prin care a fost implementat proiectul, referitoare la durabilitate si sustenabilitate, beneficiarul se obliga sa asigure functionalitatea sistemului informatic integrat pe o perioada de 5 ani dupa finalizarea acestuia.
Având în vedere cele de mai sus, este necesara asigurarea achizitionarii de service on-site, Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului implementat (SIIGEA) înaintea datei de expirare a garantiei, înaintea datei precizate mai sus (15.04.2018).In acest sens a fost inclusa în Programul Anual al Achizitiilor Publice pentru anul 2018 pozitia 36, achizitia: "Service on-site, Data Center si echipamente de comunicare aferente sistemului informatic integratf implementat în cadrul proiectului "Sistem Informatic Integrat privind Gospodariile si Exploatatiile Agricole din judetul Dolj" SMIS 48395, cu o valoare estimata de 58.000,00 lei, fara TVA, pentru o perioada de prestare a service on-site de 24 luni pentru service on-site pentru Data Center si de 36 luni service on-site pentru echipamentele de comunicare (Fortinet 100 D)
Termenul limita pana la care A.C. va raspunde la solicitarile de clarificari este 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conform prevederilor legale. Ofertantii se vor asigura ca transmit solicitarile de clarificari astfel incat sa permita autoritatii contractante sa respecte prevederile art. 161 din Legea 98/2016 care impun acest termen (ofertantii vor respecta termenul de 7 zile stabilit la punctul I.1)