Prestarea de servicii cuprinde activităţile de service, asistenţă tehnică, întreţinere şi reparare/înlocuire a echipamentelor care formează reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare şi stingere incendiu, în următoarele sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte.
Prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică, ori de câte ori este necesar, la solicitarea beneficiarului, telefonic, prin email sau prin deplasare ...
Prestarea de servicii cuprinde activităţile de service, asistenţă tehnică, întreţinere şi reparare/înlocuire a echipamentelor care formează reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare şi stingere incendiu, în următoarele sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte.
Prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică, ori de câte ori este necesar, la solicitarea beneficiarului, telefonic, prin email sau prin deplasare la sediu. Pentru remedierea problemelor semnalate de beneficiar, prestatorul va remedia defecţiunea în termen de maxim 24 de ore de la sesizare. În situaţia în care reparaţia durează mai mult de 24 de ore, prestatorul va asigura un echipament similar cu cel existent (defect). Timpul de intervenţie de la semnalarea defecţiunii – nu mai mult de 4 ore.
La sesizarea beneficiarului pentru remedierea unor defecţiuni, în afara programului normal de service, nu se va percepe taxă de deplasare, constatare sau manoperă.
*Pe parcursul executării contractului, se va asigura achiziţia şi montarea următoarelor componente la sistemul de detecţie şi avertizare incendiu:
- 100 senzori de fum (la sediile DGP din str. Nicolae Iorga nr. 29, sector 1 şi str. Calea Floreasca nr. 202, corp 2).
Activitatile de service se executa trimestrial.
Valoarea contractului include si service-ul pentru perioada 01.01.2025 - 31.03.2025.