Feedback
I.D.: 80242089

Service la reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare ;şi stingere incendiu

Data publicarii
29.03.23 Exista 749.827 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50324100-3
Termenul limita pentru depunere:
03.04.23
Pretul estimativ:
30.500,00 RON - 30.500,00 RON
Documente participare:
  1. CS retele curenti slabi.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea de servicii cuprinde activităţile de service, asistenţă tehnică, întreţinere şi reparare/înlocuire a echipamentelor care formează reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare şi stingere incendiu, în sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte. Intervenţii la solicitarea achizitorului: - prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică, ori de câte ori este necesar, la solicitarea beneficiarului, telefonic,...
Prestarea de servicii cuprinde activităţile de service, asistenţă tehnică, întreţinere şi reparare/înlocuire a echipamentelor care formează reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare şi stingere incendiu, în sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte. Intervenţii la solicitarea achizitorului: - prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică, ori de câte ori este necesar, la solicitarea beneficiarului, telefonic, prin email sau prin deplasare la sediu. - pentru remedierea problemelor semnalate de beneficiar, prestatorul va remedia defecţiunea în termen de maxim 24 de ore de la sesizare. - în situaţia în care reparaţia durează mai mult de 24 de ore, prestatorul va asigura un echipament similar cu cel existent (defect). Timpul de intervenţie de la semnalarea defecţiunii – nu mai mult de 4 ore. La sesizarea beneficiarului pentru remedierea unor defecţiuni, în afara programului normal de service, nu se va percepe taxă de deplasare, constatare sau manoperă. *La începutul contractului, se va asigura achiziţia şi montarea următoarelor componente la sistemul de control acces şi sistemul de alarmare/antiefracţie: - 5 cititoare de proximitate pentru control acces pe bază de carduri pentru autentificare/acces; - 1 detector de geam spart; - folie securizată mată pentru fereastră. *Oferta de preţ pentru componentele solicitate mai sus se va prezenta separat faţă de oferta pentru activităţile de service.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu