Prestarea de servicii cuprinde activităţile de service, asistenţă tehnică, întreţinere şi reparare/înlocuire a echipamentelor care formează reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare şi stingere incendiu, în sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte.
Intervenţii la solicitarea achizitorului:
- prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică, ori de câte ori este necesar, la solicitarea beneficiarului, telefonic,...
Prestarea de servicii cuprinde activităţile de service, asistenţă tehnică, întreţinere şi reparare/înlocuire a echipamentelor care formează reţelele de curenţi slabi şi sistemele de avertizare şi stingere incendiu, în sediile Direcţiei Generale de Paşapoarte.
Intervenţii la solicitarea achizitorului:
- prestatorul se obligă să acorde asistenţă tehnică, ori de câte ori este necesar, la solicitarea beneficiarului, telefonic, prin email sau prin deplasare la sediu.
- pentru remedierea problemelor semnalate de beneficiar, prestatorul va remedia defecţiunea în termen de maxim 24 de ore de la sesizare.
- în situaţia în care reparaţia durează mai mult de 24 de ore, prestatorul va asigura un echipament similar cu cel existent (defect).
Timpul de intervenţie de la semnalarea defecţiunii – nu mai mult de 4 ore.
La sesizarea beneficiarului pentru remedierea unor defecţiuni, în afara programului normal de service, nu se va percepe taxă de deplasare, constatare sau manoperă.
*La începutul contractului, se va asigura achiziţia şi montarea următoarelor componente la sistemul de control acces şi sistemul de alarmare/antiefracţie:
- 5 cititoare de proximitate pentru control acces pe bază de carduri pentru autentificare/acces;
- 1 detector de geam spart;
- folie securizată mată pentru fereastră.
*Oferta de preţ pentru componentele solicitate mai sus se va prezenta separat faţă de oferta pentru activităţile de service.