Feedback
I.D.: 53375690

Service echipamente IT&C pentru anul 2021

Data publicarii
14.01.21 Exista 175.899 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Pretul estimativ:
5.400,00 RON - 5.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
a. Incidente de consultanţă telefonică nelimitat, cu privire la utilizarea sistemului informatic. Serviciul va fi diponibil în zilele lucrătoare de luni până vineri în intervalul orar : 09.00-17.00. b. În cazul în care incidentele cu privire la funcţionarea sistemului informatic menţionate anterior nu se pot remedia telefonic, SC. Exomax Tech SRL se obligă să rezolve incidentele într-un termen de maxim 2 (două) zile lucrăto...
a. Incidente de consultanţă telefonică nelimitat, cu privire la utilizarea sistemului informatic. Serviciul va fi diponibil în zilele lucrătoare de luni până vineri în intervalul orar : 09.00-17.00. b. În cazul în care incidentele cu privire la funcţionarea sistemului informatic menţionate anterior nu se pot remedia telefonic, SC. Exomax Tech SRL se obligă să rezolve incidentele într-un termen de maxim 2 (două) zile lucrătoare, fără costuri suplimentare pentru achizitor. c. SC. Exomax Tech SRL va monitoriza în permanenţă funcţionarea sistemelor, serverelor şi va efectua verificarea periodică a reţelei de calculatoare, pentru a asigura menţinerea în parametrii optimi de funţionare a reţelei de calculatoare: • Mentenanţa: Verificări periodice a stării de funcţionare a echipamentelor. Corectarea problemelor constatate, recomandări pentru îmbunătăţirea performanţelor şi eficientizare, acolo unde va fi cazul; • Reinstalare şi configurare software (standard) şi hardware-calculatoare de tip desktop & laptop; • Service garanţie şi post garanţie la sediul Autoritatii Contractante. d. Orice altă intervenţie, înafara celor mai sus menţionate, efectuate în aceeaşi lună, va constitui un serviciu suplimentar şi se va considera ca atare. Suport pentru achiziţiile IT • Achiziţionarea şi/sau consultanţa la achiziţiile de sisteme, componente hardware, periferice, soluţii software. • Garanţie şi post garanţie la sediul achizitorului. Suport tehnic de tip help-desk IT. • Rezolvarea incident
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu