Feedback
I.D.: 26095979

Service echipamente IT

Data publicarii
16.02.18 Exista 132.202 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
26.02.18
Pretul estimativ:
116.280,00 RON
Documente participare:
  1. Scrisoare-de-intentie_2018-02-15.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Service echipamente IT - cod CPV 50313200-4
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Service echipamente IT - cod CPV 50313200-4 10.04.17
Service echipamente IT 10.04.19
Prestari servicii de intretinere, reglare si reparatii copiatoare la obiectivul "Service total copiatoare din cadrul DRDP Bucuresti, SDN 1-7 si ACI Giurgiu", cod CPV 50313100-3 (Servicii de reparare a fotocopiatoarelor), cod CPV 50313200-4 (Service de intretinere a fotocopiatoarelor) 08.12.14
Service echipamente IT  
Achizitia a 2 loturi echipamente IT: i). Lot 1 :Calculatoare portabile – implementare – 4 buc.; Cod principal CPV: 30141200-1: Calculatoare de birou (Rev.2); ii). Lot 2: Calculatoare portabile – management - 2 buc 12.06.20
Achizitia a 2 loturi echipamente IT: i). Lot 1 :Calculatoare portabile – implementare – 4 buc.; Cod principal CPV: 30141200-1: Calculatoare de birou (Rev.2); ii). Lot 2: Calculatoare portabile – management - 2 buc 03.12.19
Service echipamente IT 07.04.16
Service echipamente IT 23.04.15
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul.