Feedback
I.D.: 72536423

Service echipamente de calcul si asistenta tehnica software

Data publicarii
26.08.22 Exista 81.335 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
1.600,00 RON - 1.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Service pentru echipamentele de calcul , asistenta tehnica software: Prestatorul de servicii isi asuma responsabilitatea de a asigura mentenanta infrastructurii IT a Beneficiarului din punct de vedere hardware si software prin asigurarea prezentei la sediul beneficiarului , a responsabilului IT de contract (sau a inlocuitorului in caz de necesitate ). Acesta va efectua testarea si verificarea functionala a echip...
Service pentru echipamentele de calcul , asistenta tehnica software: Prestatorul de servicii isi asuma responsabilitatea de a asigura mentenanta infrastructurii IT a Beneficiarului din punct de vedere hardware si software prin asigurarea prezentei la sediul beneficiarului , a responsabilului IT de contract (sau a inlocuitorului in caz de necesitate ). Acesta va efectua testarea si verificarea functionala a echipamentelor, va lua cunostinta de problemele si necesitatile beneficiarului si va interveni asupra echipamentelor in caz de necesitate . Va acorda asistenta tehnica software la solicitare • Realizeaza trimestrial intretinerea periodica hardware a calculatoarelor, imprimantelor, copiatoarelor si a celorlalte echipamente periferice . Operatiunile ce vor fi efectuate sunt: curatare, gresare, indepartare praf, regenerare suprafete uzate, alte operatiuni specifice de tip preventiv . • La solicitarea beneficiarului , prestatorul de servicii va interveni remote pentru rezolvarea disfunctionalitatilor , problemelor aparute , rezolvarea altor necesitati solicitate de beneficiar. In situatia in care problemelor nu pot fi rezolvate remote , responsabilul de contract sau un alt specialist IT se vor deplasa in timpul cel mai scurt la sediul beneficiarului • Realizeaza diagnosticarea subansamblelor defecte in termen de maxim 24 de ore de la anuntarea starii de defect; • Efectueaza depanarea si realizeaza inlocuirea subansamblelor defecte cu subansamble identice func
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu