Feedback
I.D.: 64925617

Service echipamente de calcul si asistenta tehnica software

Data publicarii
04.01.22 Exista 111.536 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50300000-8
Pretul estimativ:
2.600,00 RON - 2.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Societatea ECOVOL SA este interesata sa achizitioneze servicii de reparatii si intretinere echipamentele de calcul , asistenta tehnica software, prestatorul de servicii asigura mentenanta infrastructurii IT a achizitorului din punct de vedere hardware si software prin asigurarea prezentei la sediul achizitorului, a responsabilului IT de contract (sau a inlocuitorului in caz de necesitate). Acesta va efectua testarea si veri...
Societatea ECOVOL SA este interesata sa achizitioneze servicii de reparatii si intretinere echipamentele de calcul , asistenta tehnica software, prestatorul de servicii asigura mentenanta infrastructurii IT a achizitorului din punct de vedere hardware si software prin asigurarea prezentei la sediul achizitorului, a responsabilului IT de contract (sau a inlocuitorului in caz de necesitate). Acesta va efectua testarea si verificarea functionala a echipamentelor, va lua cunostinta de problemele si necesitatile beneficiarului si va interveni asupra echipamentelor in caz de necesitate. Va acorda asistenta tehnica software la solicitare. Va realiza trimestrial intretinerea periodica hardware a calculatoarelor, imprimantelor, copiatoarelor si a celorlalte echipamente periferice. Operatiunile ce vor fi efectuate sunt: curatare, gresare, indepartare praf, regenerare suprafete uzate, alte operatiuni specifice de tip preventiv. La solicitarea achizitorului, prestatorul de servicii va interveni remote pentru rezolvarea disfunctionalitatilor , problemelor aparute, rezolvarea altor necesitati solicitate de beneficiar. In situatia in care problemelor nu pot fi rezolvate remote, responsabilul de contract sau un alt specialist IT se vor deplasa in timpul cel mai scurt la sediul beneficiarului. Realizeaza diagnosticarea subansamblelor defecte in termen de maxim 24 de ore de la anuntarea starii de defect, conform ofertei publicate, pe o perioada de 1 luna, respectiv ianuarie 2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu