Societatea ECOVOL SA este interesata sa achizitioneze servicii de reparatii si intretinere echipamentele de calcul , asistenta tehnica software, prestatorul de servicii asigura mentenanta infrastructurii IT a achizitorului din punct de vedere hardware si software prin asigurarea prezentei la sediul achizitorului, a responsabilului IT de contract (sau a inlocuitorului in caz de necesitate). Acesta va efectua testarea si veri...
Societatea ECOVOL SA este interesata sa achizitioneze servicii de reparatii si intretinere echipamentele de calcul , asistenta tehnica software, prestatorul de servicii asigura mentenanta infrastructurii IT a achizitorului din punct de vedere hardware si software prin asigurarea prezentei la sediul achizitorului, a responsabilului IT de contract (sau a inlocuitorului in caz de necesitate). Acesta va efectua testarea si verificarea functionala a echipamentelor, va lua cunostinta de problemele si necesitatile beneficiarului si va interveni asupra echipamentelor in caz de necesitate. Va acorda asistenta tehnica software la solicitare. Va realiza trimestrial intretinerea periodica hardware a calculatoarelor, imprimantelor, copiatoarelor si a celorlalte echipamente periferice. Operatiunile ce vor fi efectuate sunt: curatare, gresare, indepartare praf, regenerare suprafete uzate, alte operatiuni specifice de tip preventiv. La solicitarea achizitorului, prestatorul de servicii va interveni remote pentru rezolvarea disfunctionalitatilor , problemelor aparute, rezolvarea altor necesitati solicitate de beneficiar. In situatia in care problemelor nu pot fi rezolvate remote, responsabilul de contract sau un alt specialist IT se vor deplasa in timpul cel mai scurt la sediul beneficiarului. Realizeaza diagnosticarea subansamblelor defecte in termen de maxim 24 de ore de la anuntarea starii de defect, conform ofertei publicate, pe o perioada de 1 luna, respectiv ianuarie 2022.