Feedback
I.D.: 91693226

Service analizoare

Data publicarii
08.01.24 Exista 59.925 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Pretul estimativ:
1.500,00 RON - 1.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract service pentru: Analizor Automat de Biochimie Analizor electroliti analizor de coagulare analizor de stripuri urina 5.1. Preţul contractului este de 1500 lei fără TVA 5.2. Plata se va face în 3 rate. Prima rată, in valoare de 500 lei fără TVA se va factura la momentul semnării contractului. 5.3. Plata se efectuează în termen de 30 zile de la data facturării. În cazul neplăţii în termen a facturii, contractul se...
Contract service pentru: Analizor Automat de Biochimie Analizor electroliti analizor de coagulare analizor de stripuri urina 5.1. Preţul contractului este de 1500 lei fără TVA 5.2. Plata se va face în 3 rate. Prima rată, in valoare de 500 lei fără TVA se va factura la momentul semnării contractului. 5.3. Plata se efectuează în termen de 30 zile de la data facturării. În cazul neplăţii în termen a facturii, contractul se consideră nul de drept, avansul fiind considerat ca penalităţi. 5.4. Orice vizită suplimentară (alta decât cea prevazută în contract) se va plăti cu 1000 LEI fără TVA pe vizită. 5.5. PRESTATORUL poate refuza o solicitare de service din partea BENEFICIARULUI dacă BENEFICIARUL înregistrează plăţi restanţe, de orice fel, către PRESTATOR. 5.6. În cazul în care echipamentul necesită operaţii de reparaţie/verificare la sediul PRESTATORULUI, cheltuielile de transport al echipamentului vor fi suportate de BENEFICIAR. 5.7. Preţul contractului include materialele necesare PRESTATORULUI în efectuarea intervenţiei (scule, aparate de măsură şi control, softuri, soluţii speciale de ungere, curăţare, etc.) 5.8. Preţul nu include piesele schimbate cu ocazia reviziilor 5.9. Toate serviciile şi obiectele care nu sunt incluse in preţul contractului si care vor fi furnizate de către Prestator la cererea BENEFICIARULUI vor fi facturate distinct conform tarifelor praticate de PRESTATOR. PRESTATORUL se obligă: c) să efectueze 1(una) vizite pe perioada derulării acestui contract,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru "Modernizare reţele termice aferente punctelor termice PT 5 Grădişte, PT 2 Lac, PT 4 Macul Roşu, PT Pasaj, PT 6V, PT Ocsko Terezia – P.T. 6V" 20.07.21
Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru "Modernizare reţele termice aferente punctelor termice PT 5 Grădişte, PT 2 Lac, PT 4 Macul Roşu, PT Pasaj, PT 6V, PT Ocsko Terezia – P.T. PASAJ" 20.07.21
Contract asistenta tehnica dirigentie de santier pt lucrari aferente obiectivului de inveatitii Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la ipj Arad si UM 0556 Arad, cod Smis 117765  
Acord cadru pentru furnizarea şi distribuţia produselor din cadrul Programului pentru şcoli al României, pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular din Orasul Lipova, judeţul Arad, pentru anul şcolar 2020-2021 14.09.20
Servicii de asistenţă tehnică – dirigenţie de şantier pentru "Modernizare reţele termice aferente punctelor termice PT 5 Grădişte, PT 2 Lac, PT 4 Macul Roşu, PT Pasaj, PT 6V, PT Ocsko Terezia – P.T. 4 Macul Roşu" 05.07.21
Achiziţionarea de service auto şi inspecţie tehnică periodică (ITP) pentru remorci sub şi peste 3,5 tone şi autovehicule sub şi peste 3,5 tone din parcul auto al COMPANIEI DE APĂ ARAD SA  
Achizitionare servicii de sănătate şi securitatea muncii  
Achizitionare servicii de sănătate şi securitatea muncii  
Servicii de proiectare şi execuţie de lucrări aferente obiectivului de investiţie " Staţii de încărcare pentru autovehicule electrice "  
Servicii elaborare Bilant de mediu pentru activitatea de colectare si epurare ape uzate-Savarsin