- autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze service la un numar de circa 150 aparate de aer conditionat de diferite capacitati (9000-24000 BTU), marci (Simbio, Vortex, TCL, Nordstar, Leader, Kelon, LG, Tehnolux etc) si cu un grad diferit de uzura; - service-ul presupune interventii (constatare si remediere defectiuni) la solicitarea beneficiarului; - solicitarile vor fi transmise în scris (e-mail, fax, adresa)...
- autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze service la un numar de circa 150 aparate de aer conditionat de diferite capacitati (9000-24000 BTU), marci (Simbio, Vortex, TCL, Nordstar, Leader, Kelon, LG, Tehnolux etc) si cu un grad diferit de uzura; - service-ul presupune interventii (constatare si remediere defectiuni) la solicitarea beneficiarului; - solicitarile vor fi transmise în scris (e-mail, fax, adresa) iar prestatorul va raspunde prompt, într-un interval de maxim 24 ore de la primirea solicitarii, prin deplasarea la locul de dispunere al echipamentului defect, constata si remediaza defectiunile si întocmeste raportul/fisa de constatare; - in cazul în care remedierea defectiunilor necesita înlocuirea unor componente (piese de schimb), prestatorul va întocmi raportul/fisa de constatare ce va contine si piesele sau subansamblele necesare remedierii defectiunilor, termenul de repunere în functiune (ce nu va fi mai mare de 3 zile calendaristice precum si pretul unitar de achizitie al acestora iar înlocuirea pieselor se va face numai dupa aprobarea raportului/fisei de constatare, de catre beneficiar; - in pretul orei de manopera sunt incluse toate costurile necesare efectuarii reparatiilor iar echipa de service va avea asupra sa piesele si accesoriile utilizate frecvent pentru efectuarea operativa a reparatiei.