Obiectul contractului este asigurarea serviciilor descrise mai jos pentru maşinile de numărat bancnote, respectiv asigurarea funcţionării normale a unui număr de 7 maşini de numărat bancnote.
Maşinile de numărat bancnote sunt marca NextBill KL 2000 - 7 buc
Maşinile de numărat bancnote sunt în dotarea Direcţiei Fiscale Locale Sibiu şi sunt amplasate în 3 locaţii în care funcţionează ghişeele de încasat impozite şi taxe...
Obiectul contractului este asigurarea serviciilor descrise mai jos pentru maşinile de numărat bancnote, respectiv asigurarea funcţionării normale a unui număr de 7 maşini de numărat bancnote.
Maşinile de numărat bancnote sunt marca NextBill KL 2000 - 7 buc
Maşinile de numărat bancnote sunt în dotarea Direcţiei Fiscale Locale Sibiu şi sunt amplasate în 3 locaţii în care funcţionează ghişeele de încasat impozite şi taxe locale.
Locaţiile Direcţiei Fiscale Locale Sibiu sunt :
1. – Sediul DFL Sibiu – str. Turismului nr. 15 A = 3 echipamente;
2. – Sediu PMS – str. Samuel Brukenthal nr. 2 = 2 echipament;
3. – Sediu PMS – str. Bd-ul Victoriei nr. 1-3 . = 2 echipament;
1)-întreţinere preventivă, (operaţii de curăţare, ungere, reglaje mecanice şi electronice inclusiv demontarea şi remontarea părţilor componente ale echipamentelor, operaţii care nu presupun înlocuirea de componente)
2)-depanare, (operaţii de înlăturare a nefuncţionării provocate de cauze externe, cum sunt corpuri străine ajunse accidental în echipamente, sau de dereglaje ale echipamentelor, care nu presupun înlocuirea de componente).
3)-reparaţii, (operaţii de readucere în stare de funcţionare prin înlocuirea de componente uzate sau defecte).In cazul necesităţii efectuării de reparaţii ce presupun înlocuirea de piese, prestatorul va întocmi şi prezenta beneficiarului Nota de constatare / Deviz estimativ în care va fi menţionat costul piesei/pieselor şi garanţia oferită. Reparaţia se va face doar după acceptarea devizului şi transmiterea comenzii de către beneficiar ( Direcţia Fiscală Locală Sibiu ) .
4)-intervenţii de laborator, (operaţii de repunere în stare de funcţionare a părţilor electrice şi electronice cu înlocuire de componente).
5)-asistenţă tehnică, prezentarea de note de constatare şi devize de reparare, la cererea clientului, comunicarea caracteristicilor tehnice ale echipamentelor, a modificării acestora pe parcursul exploatării, comunicarea gradului de uzură a componentelor echipamentelor, comunicarea situaţiilor de imposibilitate tehnică a repunerii în stare de funcţionare a echipamentelor sau a atingerii pragului de nerentabilitate a repunerii în funcţiune, instruirea operatorilor, etc.).
6)-închiriere de echipamente. În cazul situaţiilor care presupun necesitatea mai multor echipamente de numărat bani ocazional sau pe termen scurt, prestatorul poate pune la dispoziţia clientului, contra cost, echipamente închiriate pe termen scurt (sub o lună calendaristică), sau mediu, (peste o lună), până ce clientul poate găsi soluţii pe termen lung.
7)-up-grade (mărirea performanţelor tehnice ale echipamentelor peste cele prevăzute de fabricant, prin modificări tehnice, adăugări de subansamble electronice, care să confere noi calilităţi şi performanţe).
8)-transportul echipamentelor între sediile clientului şi laboratorul servisantului. (transportul echipamentelor între sediile clientului şi laboratorul servisantului va cădea în sarcina prestatorului ) .