Feedback
I.D.: 80447474

Serv.verificare si contatare defectiuni conf anunt ADV1353252

Data publicarii
31.03.23 Exista 196.753 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32323500-8
Pretul estimativ:
1.092,44 RON - 1.092,44 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de verificare si contatare defectiuni sistem supraveghere video conf anunt ADV1353252 SC AXA TELECOM SRL va asigura verificarea sistemului de supraveghere video şi constatarea atât a defecţiunilor existente, cât şi a cauzelor acestora. În cadrul serviciilor de verificare şi constatare defecţiuni la sistemul de supraveghere video, SC AXA TELECOM SRL, va efectua, conform specificaţiilor anunţului mai sus amintit, urm...
Servicii de verificare si contatare defectiuni sistem supraveghere video conf anunt ADV1353252 SC AXA TELECOM SRL va asigura verificarea sistemului de supraveghere video şi constatarea atât a defecţiunilor existente, cât şi a cauzelor acestora. În cadrul serviciilor de verificare şi constatare defecţiuni la sistemul de supraveghere video, SC AXA TELECOM SRL, va efectua, conform specificaţiilor anunţului mai sus amintit, următorii paşi:  Identificarea cu precizie a cauzei ce a dus la nefuncţionarea corectă a sistemului  În urma constatărilor, în procesul verbal, SC AXA TELECOM SRL, va menţiona elementele necesar a fi înlocuite , însoţite de caracteristicile tehnice ale acestora, permiţând o identificare facilă a acestor elemente  SC AXA TELECOM SRL, în bază verificărilor şi a constatărilor effectuate la sistemul de supraveghere video, va emite o ofertă financiară privind costul pieselor şi al manoperei, în lei, asigurând astfel, funcţionarea optima a sistemului de supraveghere video  SC AXA TELECOM SRL, va verifica: o Cele 6 DVR-uri cu 16 canale şi legătura dintre monitoare şi DVR-uri o Cele 96 camere video şi conexiunea acestora la DVR-uri o Sursele de alimentare ale camerelor video o UPS-urile aferente DVR-urilor SC AXA TELECOM SRL va asigura personal calificat şi autorizat conform legislaţiei în vigoare aplicabilă pentru efectuarea de astfel de servicii, astfel încât acesta va asigura derularea contractului. SC AXA TELECOM SRL, prin personalul angajat, se obligă să nu c
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE VERIFICARE SI CONTATARE DEFECTIUNI LA SISTEMUL DE SUPAVEGHERE VIDEO 30.03.23
Lucrari de prestari servicii la sistemele de telecomunicatii, sistemele de securitate  
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video). 19.01.22
Structură închisă pentru parcare biciclete - 2 buc.  
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţie a sistemelor de securitate (antiefracţie, antiincendiu şi supraveghere video). 02.07.20
Contract de lucrări de execuţie, lucrări suplimentare şi lucrări în completare (izolaţii conducte interioare şi coloane verticale, sistem colectare condens ventiloconvectori, racordare chiller, alimentare electrică chiller) privind obiectivul de investiţii "Reabilitarea, modernizarea sistemului de încălzire/climatizare în corpul vechi al Palatului Administrativ" 15.04.24
Echipamente medicale pentru realizarea investiţiei: "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei îngrijirii spitaliceşti de urgenţă prin extinderea, modernizarea şi dotarea cu echipamente performante a Unităţii de Primiri Urgenţă a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Pius Brînzeu Timişoara" cod SMIS 121113 (7 loturi)  
Contracte având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă cu punerea la dispoziţie, în custodie, a unui echipament minimal de alarmare la sediul ANCOM DR Timis, Oficiul Judetean Gorj 05.06.19
Servicii de proiectare aferente obiectivului de investiţii "ET+DALI+PT –Înlocuire/reabilitare pardoseală şi modernizare iluminat interior Sala Polivalentă Constantin Jude, Aleea F.C.Ripensia, nr. 11, Timişoara"  
Servicii de proiectare aferente obiectivului de investiţii "ET+DALI+PT –Înlocuire/reabilitare pardoseală şi modernizare iluminat interior Sala Polivalentă Constantin Jude, Aleea F.C.Ripensia, nr. 11, Timişoara"