Feedback
I.D.: 58017819

Serv.de intretinere puncte de aprind.ilum.public, inloc.becuri si lampi stradale, incl.materiale

Data publicarii
14.06.21 Exista 143.896 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50232000-0
Pretul estimativ:
46.100,00 RON - 46.100,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de intretinere puncte de aprindere iluminat public, inlocuire becuri si lampi stradale , inclusiv materiale, in orasul Hateg si satele apartinatoare (Silvasu de Sus, Silvasu de Jos si Nalatvad), in perioada iunie –decembrie 2021, conform cerintelor din Caietul de sarcini atasat. Activitatile specifice prestate sunt activitati de inlocuire a pieselor si corpurilor de iluminat defecte si activitati de constatare, in...
Servicii de intretinere puncte de aprindere iluminat public, inlocuire becuri si lampi stradale , inclusiv materiale, in orasul Hateg si satele apartinatoare (Silvasu de Sus, Silvasu de Jos si Nalatvad), in perioada iunie –decembrie 2021, conform cerintelor din Caietul de sarcini atasat. Activitatile specifice prestate sunt activitati de inlocuire a pieselor si corpurilor de iluminat defecte si activitati de constatare, interventie, remediere defectiuni, intretinere si reparatii a instalatiei de iluminat public si stradal, pt. mentinerea parametrilor optimi de functionare, la locatiile din anexa CS. Contraval. serv. prestate va fi achitata in baza facturilor, proceselor verbale de receptie si a situatiilor de lucrari emise de prestator lunar si acceptate de responsabili din partea beneficiarului, in baza comenzilor date de acesta, in functie de necesitati. Situatiile de lucrari vor prezenta detaliat serviciile prestate/operatiunile executate si materialele folosite, conform preturilor unitare ofertate pe fiecare tip de material in Anexa 1 si pe fiecare tip de serviciu/operatiune in Anexa 2 a Caietului de sarcini, documente care vor deveni anexe la contract. In cazul unui accept, va solicitam sa prezentati, conform cerintelor din Caietul de sarcini, atestatul ANRE, un Certificat Constatator ONRC, Anexa 1 si Anexa 2 –completate cu preturi unitare pe fiecare tip de material/serviciu, precum si Declaratiile completate si Modelul de contract asumat -form.atasate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu