Feedback
I.D.: 81185638

Serv.de cons.în managem.pr.-Ach.şi punerea în funcţ.a elem.de mob.urban în com.Ilia şi ach. a 2 staţ

Data publicarii
20.04.23 Exista 25.042 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
5.000,00 RON - 5.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de management al proiectului Achiziţionarea şi punerea în funcţiune a elementelor de mobilier urban în comuna Ilia, judeţul Hunedoara şi achiziţionarea a două staţii de reîncărcare pt. vehicule electrice incluzând: 1. Monitorizarea derulării proiectului prin raportare la prevederile Contractului de finanţare şi a contractelor care se încheie pentru implementarea proiectului; 2. Comunicarea cu Finanţator prin inter...
Servicii de management al proiectului Achiziţionarea şi punerea în funcţiune a elementelor de mobilier urban în comuna Ilia, judeţul Hunedoara şi achiziţionarea a două staţii de reîncărcare pt. vehicule electrice incluzând: 1. Monitorizarea derulării proiectului prin raportare la prevederile Contractului de finanţare şi a contractelor care se încheie pentru implementarea proiectului; 2. Comunicarea cu Finanţator prin intermediul platformei dedicate, prin încărcarea documentelor necesare încheierii, derulării şi finalizării contractului de finanţare; 3. Informarea Beneficiarului cu privire la modificarea reglementărilor care guvernează executarea Contractului de finanţare sau a oricăror alte reglementări care au impact asupra derulării proiectului; 4. Elaborarea rapoartelor de progres, sau a oricăror alte raportări, solicitate Beneficiarului de către Finanţator; 5. Asistenţă în decontarea de către Beneficiar a cheltuielilor eligibile aferente proiectului prin întocmirea cererilor de transfer, în baza informaţiilor şi documentelor primite de la Beneficiar; 6. Asistenţă în elaborarea documentaţiilor necesare pentru încheierea de acte adiţionale la contractul de finanţare, atunci când este cazul; 7. Înştiinţarea beneficiarului cu privire la acele aspecte sesizate de Prestator, care pot conduce la întârzierea implementării proiectului; 8. Atunci când este necesar, participarea la întâlnirile Beneficiarului cu entităţile implicate în ducerea la bun sfârşit a proiectului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu