Feedback
I.D.: 63479180

Serv. verificare proiect - Modernizarea, reabilitarea si echiparea Colegiului agricol Sandu Aldea

Data publicarii
24.11.21 Exista 61.536 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71328000-3
Pretul estimativ:
6.000,00 RON - 6.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Călăraşi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie servicii de verificare proiect prin verificatori de proiect atestaţi pentru proiectul „Modernizarea, reabilitarea si echiparea Colegiului Agricol „Sandu Aldea” Calarasi”, cod SMIS 127326. Serviciile solicitate vor respecta in totalitate cerintele din caietul de sarcini atasat. Oferta se va intocmi conform cerintelor din Caietul de sarcini si va fi transmisa pana la data de 03.12.2021 la urmatoarea adresa de emai...
Achiziţie servicii de verificare proiect prin verificatori de proiect atestaţi pentru proiectul „Modernizarea, reabilitarea si echiparea Colegiului Agricol „Sandu Aldea” Calarasi”, cod SMIS 127326. Serviciile solicitate vor respecta in totalitate cerintele din caietul de sarcini atasat. Oferta se va intocmi conform cerintelor din Caietul de sarcini si va fi transmisa pana la data de 03.12.2021 la urmatoarea adresa de email: cristina.constantin@primariacalarasi.ro. In vederea incheierii contractului se vor depune odata cu oferta urmatoarele documente: 1. Certficatul de inregistrare fiscala - CUI (copie conform cu originalul 2. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului 3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - din care sa reiasa ca operatorul economic/ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se incheie contractul 4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se incheie contractul. Valoarea estimată totala a achizitiei este de 6.000 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu