Servicii de mentenanta si asistenta tehnica Sistem informatic pt gestiunea financiar- contabila, salarizare si resurse umane , cu urmatoarele module: - Contabilitate generala: Casa, Banca, Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta Avansuri de trezorerie, Note contabile - Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe - ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati) - Buget, rectificari buge...
Servicii de mentenanta si asistenta tehnica Sistem informatic pt gestiunea financiar- contabila, salarizare si resurse umane , cu urmatoarele module: - Contabilitate generala: Casa, Banca, Parteneri: Furnizori, Clienti, Debitori, Creditori, Evidenta Avansuri de trezorerie, Note contabile - Gestiune – Materiale, Obiecte de inventar, Mijloace fixe - ALOP (Angajamente, Lichidari, Ordonantari si Plati) - Buget, rectificari bugetare, executie bugetara si extrabugetara – cont de executie bugetar, anexe bugetare (Anexa 5 – venituri, Anexa 6 –cheltuieli, Anexa 12 – buget local venituri, Anexa 13 – buget local- cheltuieli, Anexa 7 – cheltuieli pe fiecare cap. bug., etc) - Salarizare -Resurse Umane
Serviciile informatice de mentenanta, asistenta tehnica si suport cuprind urmatoarele operatii:
a) operatiile de întretinere si reparatie ale sistemului software
b) setarea aplicatiei conform structurii de lucru a institutiei beneficiare
c) actualizarea aplicatiei conform legislatiei
d) instalarea noilor versiuni ale aplicatiei
e) instruirea personalului
f) reinstalarea aplicatiei în cazul aparitiei unor probleme/defectiuni tehnice
conform caietului de sarcini din atasament.
Perioada - 3 luni, respectiv 01.03-31.05.2023.
Pretul este lunar.