Sistemul salarizare si resurse umane SNI Sal cuprinde urmatoarele functionalitati: Administrarea personalului, Calcul salarial, evidenta pontajului, retineri si sporuri, modul plata, note contabile,liste si rapoarte (salarii de incadrare, ore salariati, contributii, concedii, cheltuieli), declaratii si exporturi. Modulul resurse-umane: permite urmarirea activitatilor din departamentul resurse umane, pe diverse centre de cos...
Sistemul salarizare si resurse umane SNI Sal cuprinde urmatoarele functionalitati: Administrarea personalului, Calcul salarial, evidenta pontajului, retineri si sporuri, modul plata, note contabile,liste si rapoarte (salarii de incadrare, ore salariati, contributii, concedii, cheltuieli), declaratii si exporturi. Modulul resurse-umane: permite urmarirea activitatilor din departamentul resurse umane, pe diverse centre de cost, puncte de lucru sau surse de finantare, posibilitatea generarii a diverselor rapoarte, evidenta concediilor de odihna la nivel de planificare, generarea automata a diferitelor declaratii/raportari/situatii prevazute de legislatia in vigoare: Declaratia 112, Declaratia 205, Declaratia 100, Declaratia M500, Formularul fiscal 710, Anexe privind sumele de recuperat pentru medicalele platite din FNUASS/FAAMBP (Anexa Nr.4-AnexaNr.12, Anexa Nr.5-AnexaNr.18 – la norme.) pe surse de finantare; simularea calculului salariilor pentru previziunile bugetare; generarea diverselor rapoarte cu bonusurile, premiile acordate salariatilor.
Serviciile informatice de mentenanta si asistenta tehnica Sistem salarizare SNI Sal cuprind urmatoarele operatii:
• suport şi asistenţă tehnică prin CallCenter dedicat la numărul de telefon 0341966 şi pe email la suport@sninf.ro
• intervenţii la sediul beneficiarului pentru rezolvarea posibilelor defecţiuni apărute în operarea aplicaţiei informatice sau în funcţionarea ei,
• instruiri periodice a operatorilor noi angajaţi,
• asistenţă