Feedback
I.D.: 67731023

Serv. informatice de asist. tehn. si mentenata CENTROMANAGER, CENTROSALARII SI CENTROANEXE

Data publicarii
31.03.22 Exista 89.734 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Pretul estimativ:
18.000,00 RON - 18.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii informatice de asistenta tehnica si mentenanta pentru sisteme informatice integrate : 1. CENTROMANAGER - sistem integrat de contabilitate bugetara si extrabugetara Sistemul integrat CENTROManager” este o soluţie software de tip Enterprise Resource Planning (ERP), ideală pentru managementul financiar şi de salarizare, respectiv resurse umane al unităţilor cu structură de reţea (publică sau private), respenctând în t...
Servicii informatice de asistenta tehnica si mentenanta pentru sisteme informatice integrate : 1. CENTROMANAGER - sistem integrat de contabilitate bugetara si extrabugetara Sistemul integrat CENTROManager” este o soluţie software de tip Enterprise Resource Planning (ERP), ideală pentru managementul financiar şi de salarizare, respectiv resurse umane al unităţilor cu structură de reţea (publică sau private), respenctând în totalitate legislatia în vigoare cu toate modificarile si completarile ulterioare si cuprinde urmatoarele module : ●Contabilitate generală ●Casa - preluarea încasărilor de la clienţi (debitori) şi achitărilor către furnizori (creditori) pe analitice cu specificarea articolului bugetar ●Banca ●Mijloace fixe - evidenţa mijloacelor fixe, reevalurea mijloacelor fixe, calculul amortizării mijloacelor fixe, mişcări mijloace fixe, istoric mijloace fixe ●Obiecte de inventar - evidenţa obiectelor de inventar pe compartimente şi gestiuni (salariaţi) ●Gestiunea materialelor, mărfurilor şi a serviciilor - preluarea stocurilor, a facturilor (avize) de la furnizori, recepţii de materiale, preluare bonuri de consum, procese verbale minusuri (plusuri) de inventar, bonuri de transfer ●Furnizori - înregistrare facturi furnizori, urmărire plăţi către furnizori ●Clienţi - înregistrare facturi clienţi ●Debitori/Creditori - urmărire plăţi, încasări, justificări ●Contracte - urmărirea contractelor în derulare (gradul de realizare a contractului şi plăţile efectuate) ●Execuţie bug
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu