Feedback
I.D.: 97274483

Serv. elaborare documentatie si obtinere act de reglemetare de la APM Tulcea – DRDP Constanta

Data publicarii
16.05.24 Exista 694.098 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311100-8 79311000-7
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Conditii neacceptate la termen: Atentie! Cererea de achizitie directa a fost transmisa catre mai multi operatori economici. Va fi acceptata oferta care respecta cerintele Autoritatii contractante si are pretul cel mai scazut. CNAIR S.A. prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta doreste sa achizitioneze un serviciu de elaborare documentatie pentru parcurgerea etapei de incardrare si obtinerea actului de reglemen...
Conditii neacceptate la termen: Atentie! Cererea de achizitie directa a fost transmisa catre mai multi operatori economici. Va fi acceptata oferta care respecta cerintele Autoritatii contractante si are pretul cel mai scazut. CNAIR S.A. prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta doreste sa achizitioneze un serviciu de elaborare documentatie pentru parcurgerea etapei de incardrare si obtinerea actului de reglementare de la Agentia pentru Protectia Mediului Tulcea (decizia etapei de incadrare), pentru proiectul de infrastructura rutiera existent ,,Refacere Sistem rutier DN22D km 56+000- km 81+325”, in conformitate cu specificatiile din Decizia etapei de evaluare initiala nr. 88/04.03.2024 si cu prevederile legislative in vigoare. Documentatia se va eleabora de catre o persoana atestata in conformitate cu prevederile Ordinului 1134/2020. Daca sunteti de acord cu cerintele Autoritatii contractante va rugam sa ne transmiteti la adresa de e-mail: cristina.achizitii@drdpct.ro, pana la data 16.05.2024, Formularul de oferta(atasat), Certificatul de atestare al persoane care va elabora documentatia, in termenul de valabilitate al acesteia si Caietul de sarcini nr.17415/22.04.2024 atasat prezentei, insusit (semnat si stampilat pe fiecare pagina). Valoarea de vanzare din SEAP nu va depasi valoarea estimata de Autoritatea contractanta, respectiv 10.000 lei fara TVA!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu