Feedback
I.D.: 104393039

Serv. de suprav.şi verif. tehnică în utilizarea instal./echip.din domeniul ISCIR–operator R.S.V.T.I

Data publicarii
18.10.24
Coduri CPV
71631000-0
Pretul estimativ:
8.000,00 RON - 8.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile de supraveghere şi verificare tehnică în utilizarea instalaţiilor /echipamentelor din domeniul ISCIR – operator R.S.V.T.I., se refera la prestarea de servicii pentru supravegherea şi verificarea tehnică în utilizare a instalaţiilor/echipamentelor din domeniul I.S.C.I.R. - OPERATOR R.S.V.T.I. pentru instalaţiile/echipamentele aferente imobilului din municipiul Craiova, str. Olteţ nr. 4. Documentele ofertei se vo...
Serviciile de supraveghere şi verificare tehnică în utilizarea instalaţiilor /echipamentelor din domeniul ISCIR – operator R.S.V.T.I., se refera la prestarea de servicii pentru supravegherea şi verificarea tehnică în utilizare a instalaţiilor/echipamentelor din domeniul I.S.C.I.R. - OPERATOR R.S.V.T.I. pentru instalaţiile/echipamentele aferente imobilului din municipiul Craiova, str. Olteţ nr. 4. Documentele ofertei se vor transmite pe adresa de mail: cjdoljachizitii@yahoo.com; Oferta trebuie sa contina urmatoarele informatii: -propunerea financiara care sa cuprinda pretul total, pentru serviciile prestate.- propunerea tehnica care va fi elaborata astfel incat sa se asigure posibilitatea verificarii conformitatii acesteia cu specificatiile tehnice minimale din caietul de sarcini si sa rezulte ca acestea sunt indeplinite in totalitate; - autorizatia ISCIR a prestatorului, valabila, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul; - autorizatia operatorului RSVTI conform normelor ISCIR, valabila, in copie certificata pentru conformitatea cu originalul; - asumarea contractului de servicii anexat documentatiei de atribuire Dupa primirea pe mail a ofertei si dupa evaluarea acesteia, autoritatea contractanta va accepta in catalogul electronic SEAP oferta si va va transmite invitatia de semnare a contractului de servicii. Durata contractului, 12 luni, de la semnarea acestuia de catre ambele parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu