Prin acestă achiziţie, autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, în vederea achiziţionării
de servicii de proiectare constând în expertiza tehnica, audit energetic și certificatul de performanță energetică inițial,
documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, studiu de fezabilitate, plan urbanistic de detaliu, documentații pentru
obținerea avizelor ceru...
Prin acestă achiziţie, autoritatea contractantă - Municipiul Craiova intenţionează să încheie un acord-cadru, în vederea achiziţionării
de servicii de proiectare constând în expertiza tehnica, audit energetic și certificatul de performanță energetică inițial,
documentație de avizare a lucrărilor de intervenție, studiu de fezabilitate, plan urbanistic de detaliu, documentații pentru
obținerea avizelor cerute în certificatul de urbanism și documentația tehnică pentru autorizarea lucrărilor de construire,
proiect tehnic și detalii de execuție, asistență tehnică, certificat energetic de performanță la încheierea lucrărilor și
punctul de vedere al proiectantului, pentru construcții existente, extinderi şi construcții noi, conform cerinţelor caietului
de sarcini nr. 92420/26.05.2021, pe o perioadă de 48 luni, care vor contribui la îmbunătățirea nivelului de trai și al confortului
locuitorilor municipiului Craiova. Aceste măsuri vor necesita ample lucrări de reabilitare, modernizare și dezvoltare a infrastructurii
și a clădirilor aflate în administrarea Primăriei Municipiului Craiova.Lucrările de construcție pentru care se intenționează
achiziționarea serviciilor de proiectare se clasifică în:- Construcții existente;- Extinderi construcții existente;- Construcții
noi,conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021. Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de
valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea
Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din
Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire,
în conformitate cu dispoziţiile legii.Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:A.
In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul
limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in
legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.B. În conformitate cu
prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta
va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 11-a zi înainte de
termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.