Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze, în conformitate cu referatul de necesitate al achiziţiei, ”Servicii de mentenanţă, revizie şi reparaţii pentru centrala telefonică, reţea telefonică interioară, reţea date– voce, sistem de alarmă, sistem de supraveghere, semnalizare şi detecţie incendiu şi video, sistem audio şi traducere simultană”. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SEAP, vă solicităm trans...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze, în conformitate cu referatul de necesitate al achiziţiei, ”Servicii de mentenanţă, revizie şi reparaţii pentru centrala telefonică, reţea telefonică interioară, reţea date– voce, sistem de alarmă, sistem de supraveghere, semnalizare şi detecţie incendiu şi video, sistem audio şi traducere simultană”. În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SEAP, vă solicităm transmiterea următoarelor documente în termen de două zile lucrătoare:
1. Propunere financiară (completare Formular de ofertă – Formular C şi Centralizator financiar - Formular C1);
2. Draftul de contract asumat de către Dumneavoastră;
3. Documentele solicitate în cadrul caietului de sarcini, la capitolul IV. Cerinţe, punctul 4.15.
Documentele solicitate vor fi transmise în format electronic la adresa de e-mail achizitii@maramures.ro în termen de maxim două zile lucrătoare. În cazul netransmiterii documentelor solicitate, achiziţia va fi anulată.
Prin acceptarea achiziţiei în SEAP, operatorul economic îşi asumă că nu se află în conflict de interese cu autoritatea contractantă, JUDEŢUL MARAMUREŞ, aşa cum este prevăzut la art. 59-60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Acceptarea achiziţiei în SEAP înseamnă acceptarea şi, implicit, asumarea de către Dumneavoastră a prevederilor cuprinse în caietul de sarcini ataşat.