Feedback
I.D.: 60102933

Serv. de manag. de proiect pt „Coridor pentru deplasări nemotorizate pentru agrement... SMIS128425

Data publicarii
17.08.21 Exista 158.907 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
75.600,00 RON - 75.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de management de proiect pentru obiectivul de investiţii: „Coridor pentru deplasări nemotorizate pentru agrement: Centru - Insula de Agrement " cod SMIS 128425, finanţat prin POR, Axa 4, OS 4.1."Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă" Principalele activităţi ale consultantului: Elaboreaza Planul de lucru; Organizează lunar/tr...
Servicii de management de proiect pentru obiectivul de investiţii: „Coridor pentru deplasări nemotorizate pentru agrement: Centru - Insula de Agrement " cod SMIS 128425, finanţat prin POR, Axa 4, OS 4.1."Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reşedinţă de judeţ prin investiţii bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă" Principalele activităţi ale consultantului: Elaboreaza Planul de lucru; Organizează lunar/trimestrial întâlniri de lucru cu Beneficiarul şi ceilalţi factori implicati; Verifică situaţiile de lucrări transmise de către constructor şi vizate de dirigintele de şantier ; Elaborează trimestrial rapoarte de progres; Elaborează cererile de plată/rambursare conform cerinţelor finantatorului; Acordă asistenţă la întocmirea şi încărcarea documentelor/informaţiilor în aplicaţia MySMIS; Acordă asistenţă şi consiliere în organizarea şi derularea proceselor de achiziţie publică; Pune la dispoziţia autorităţii contractante a unui specialist extern, expert cooptat care să participe la evaluarea ofertelor depuse etc. Serviciile vor fi prestate conform Caietului de sarcini atasat. Toate documentele solicitate prin caietul de sarcini care demonstrează indeplinirea condiţiilor, precum şi anexele la Caietul de sarcini vor fi transmise pe adresa de mail mihaela.grosu@primariabacau.ro pana la data de 17.08.2021. Finalizarea achizitiei in SICAP se va realiza doar după evaluarea ofertei de către reprezentantii autoritătii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu