Judeţul Maramureş, prin Consiliul Judeţean Maramureş, doreşte să achiziţioneze, conform referatului de necesitate al achiziţiei, Servicii de însuşire expertiză şi contrasemnare documentaţie faza DTAC, PTE şi Asistenţă Tehnică pentru obiectivul Reabilitarea Palatului Administrativ”, care constau în: însuşirea expertizei şi contrasemnarea documentaţiei faza DTAC; în însuşirea expertizei şi contrasemnarea documentaţiei faza PT...
Judeţul Maramureş, prin Consiliul Judeţean Maramureş, doreşte să achiziţioneze, conform referatului de necesitate al achiziţiei, Servicii de însuşire expertiză şi contrasemnare documentaţie faza DTAC, PTE şi Asistenţă Tehnică pentru obiectivul Reabilitarea Palatului Administrativ”, care constau în: însuşirea expertizei şi contrasemnarea documentaţiei faza DTAC; în însuşirea expertizei şi contrasemnarea documentaţiei faza PTE şi în însuşirea expertizei şi contrasemnarea documentaţiei faza Asistenţă Tehnică – pentru obiectivul Reabilitarea Palatului Administrativ.
În vederea finalizării prezentei achiziţii pe SEAP, vă solicităm transmiterea următoarelor:
1. Draftul de contract asumat prin semnătură de către Dumneavoastră;
2. Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 60 din Legea 98/2016 (Formular A1);
3. Propunere Tehnică - întocmită conform cerinţelor din cadrul caietului de sarcini ataşat
4. Cerinţe de personal:Expert tehnic care sa fie atestat, conform HG nr. 731/1991), în domeniu A.1 - rezistenţă şi stabilitate la solicitări statice, dinamice, inclusiv la cele seismice, pentru construcţii civile, industriale şi agrozootehnice, cu structura de rezistenţă din beton armat şi zidărie.
5. Propunere financiară (completare Formular C ).
Docum. solicitate vor fi transmise în format electronic la adresa de e-mail achizitii@maramures.ro până cel târziu Luni, 27.05.2024, ora 12:00. În cazul netransmiterii documentelor solicitate, achiziţia va fi refuzată în SEAP