Feedback
I.D.: 44286658

Serv. de consultanta in managementul investitiei-AMENAJ. TEREN DE SPORT MULTIFUNCT. IN LOC. BOZENI

Data publicarii
18.10.19 Exista 128.630 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in managementul investitiei - Proiect finantat prin PNDR, sub-masura 19.2 pentru Proiectul de finanţare: „AMENAJARE TEREN DE SPORT MULTIFUNCTIONAL IN LOCALITATEA BOZENI, COMUNA CORUNCA”: - Consultanta in domeniul managementului de proiect privind realizarea rezultatul si indicatorilor propusi si contractati - Administrarea contractului de finantare, privind respectarea alocarilor bugetare si a durate...
Servicii de consultanta in managementul investitiei - Proiect finantat prin PNDR, sub-masura 19.2 pentru Proiectul de finanţare: „AMENAJARE TEREN DE SPORT MULTIFUNCTIONAL IN LOCALITATEA BOZENI, COMUNA CORUNCA”: - Consultanta in domeniul managementului de proiect privind realizarea rezultatul si indicatorilor propusi si contractati - Administrarea contractului de finantare, privind respectarea alocarilor bugetare si a duratei de implementare a proiectului - Asistenta de specialitate pe toata durata de implementare a proiectului - Intocmirea a maxim 5 dosare de plata, consiliere privind intocmirea dosarelor de plata conform graficului de esalonare a cererilor de plata. Asistenta privind realizarea platilor, in vederea efectuarii de cheltuieli si obtinerii de documente justificative corect intocmite, astfel incat sumele solicitate la plata sa fie acceptate la rambursare. Prestatorul serviciilor va urmari aspectele de forma si de continut ale documentelor justificative necesare decontarii, anexa la cererea de plata. In cazul in care va fi necesar, va indica documentele necesare a fi completate astfel incat sa raspunda cerintelor finantatorului. - Asistenta pe perioada verificarii dosarelor de plata (cererilor de rambursare) de catre AFIR, in vederea decontarii cheltuielilor effectuate. Asistenta privind formularea raspunsului la solicitarea de informatii suplimentare cu privire la dosarele de plata / rambursare. - Asistenta privind intocmirea documentatiilor pentru dosarele de
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu