Feedback
I.D.: 95108101

Serv. de consult. ptr. analiza de tip Due Diligence, elab. Studii de Fezab. si de Fundam. in vederea unei potentiale preluari de catre SNN, a flux. tehn. de producere a apei grele de la R.A. ACTIVITATI NUCLEARE–Suc. ROMAG PROD (RAAN–SRP) si de la MF/ ANRSPS/ CNMAG si reoperationalizarea acestuia

Data publicarii
27.03.24 Exista 719.707 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4 79100000-5 90713000-8 71241000-9 79314000-8 71335000-5 79311200-9 79400000-8
Termenul limita pentru depunere:
09.04.24
 
 
Documente participare:
  1. 03 Anexa A - Lista documente analiza_rev..pdf
  2. 06 Anexa E - Lista obiecte flux tehnologic.pdf
  3. 04 Anexa B - Modalitatea de acordare a punctajelor rev.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia are ca obiect prestarea de servicii de consultanta integrata (in domeniile tehnic, financiar, mediu/autorizari, resurse umane si juridic) pentru efectuarea analizei de tip “Due Diligence", elaborarea studiului de fezabilitate si a studiului de fundamentare in vederea unei potenţiale preluări de către SN Nuclearelectrica SA (SNN), a fluxului tehnologic de producere a apei grele (D2O) de la RAAN – SRP (prin lichidat...
Achiziţia are ca obiect prestarea de servicii de consultanta integrata (in domeniile tehnic, financiar, mediu/autorizari, resurse umane si juridic) pentru efectuarea analizei de tip “Due Diligence", elaborarea studiului de fezabilitate si a studiului de fundamentare in vederea unei potenţiale preluări de către SN Nuclearelectrica SA (SNN), a fluxului tehnologic de producere a apei grele (D2O) de la RAAN – SRP (prin lichidator judiciar – Euro Insol SPRL) si de la Ministerul Finantelor / Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale (ANRSPS) / Centrul National de Management al Apei Grele (CNMAG) si reoperationalizarea acestuia (Proiectul), sub forma unei Sucursale sau Filiale a SNN sau a unei companii de proiect. Serviciile de consultanta in legatura cu Proiectul se impart in patru mari categorii: 1. Servicii care au ca finalitate întocmirea si prezentarea unor rapoarte scrise in legătura cu Proiectul (Etapa 1): 1.1. Consultantul tehnic va intocmi urmatorul raport/rapoarte: - propunere de scenarii privind preluarea fluxului tehnologic de producere a D2O si propunere de scenarii de reoperationalizare; - descrierea fluxului tehnologic de producere a D2O; - pentru fiecare parte a fluxului tehnologic de productie a D2O se vor identifica obiectele, cladirile, sistemele, echipamentele, instalatiile si utilaje necesare derularii fluxului - identificarea si situaţia avizelor si autorizatiilor necesare pentru lucrarile de reoperationalizare (de ex. ISCIR) si pentru derularea procesului de productie D2O si pentru procesele/e chipamentele/ instalatiile suport; - facilitatile de acces; - evaluarea stadiului implementarii programului de Control Intern Managerial cf. OSGG 600/2018, incluziv identificarea, evaluarea si tratarea riscurilor; - identificarea si analiza contractelor de asigurare precum si rapoartele asiguratorilor, indiferent de natura acestora; 1.2 Consultantul financiar va intocmi urmatorul raport - consultantul va intocmi un raport de evaluare (care sa cuprinda, dar sa nu se limiteze la) a dezmembramantului de patrimoniu ce se doreste a fi preluat de catre SNN. - raportul de evaluare va fi intocmit pe baza prevederilor IVS (International Valuation Standards) aplicabile. 1.3 Consultantul de mediu/autorizari va intocmi urmatorul raport care sa cuprinda, dar sa nu se limiteze la: - volumul de deseuri generate in fluxul tehnologic mai sus menţionat, caracterizarea, precum si modul de tratare/gestionare a acestora; - analiza Bilanturilor de mediu nivel I si II/Rapoartelor privind impactul asupra mediului elaborate pentru activitatea/proiectele RAAN - SRP (perioada 2009-2019) in vederea identificarii obligatiilor de mediu; - aspecte/evenimente rezultate din activitatea RAAN - SRP aflate sub incidenta O.U.G. nr. 68/2007 privind răspunderea de mediu cu referire la prevenirea şi repararea prejudiciului asupra mediului, cu modificarile si completarile ulterioare si modul de conformare. 1.4 Consultantul de resurse umane va intocmi un raport care sa cuprinda, dar sa nu se limiteze la: - modalitatile de formare, recrutare, selectie, angajare, recompensare si retinere, - actiunile pe care SNN ar trebui sa le intreprinda - momentul in care aceste actiuni ar trebui sa fie intreprinse. 1.5 Consultantul juridic va intocmi raport de tip analiza diagnostic (due diligence) juridic, incluzând toate aspectele semnificative, fără a se limita la: modalitatea legala de preluare, aspecte corporative, analiza cadrului de reglementare legala, inclusiv a autorizaţiilor, permiselor, acordurilor si licenţelor, contracte încheiate cu afiliaţii, contracte importante, resurse umane, dreptul de proprietate, patente existente pe activele ce se doresc a fi preluate, situatia drepturilor de proprietate intelectuala asupra proiectului/proiectelor/intregii documentatii aferente activelor, litigii, asigurări, garanţii, contracte de finanţare, drepturi de proprietate intelectuala, analiza situaţiilor cu potenţial litigios, etc 1.6. Raport consolidat Consultantul va intocmi un raport care sa integreze concluziile rapoartelor de la punctele 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 si 1.5. si sa prezinte scenariile analizate, incadrarea acestor scenarii in cadrul juridic national, impactul asupra structurilor organizatorice existente cu prezentarea avantajelor/ dezavantajelor fiecarei variante in parte si determinarea scenariului optim de preluare a fluxului tehnologic RAAN – SRP. Consultantul va identifica factorii de risc asociati fiecarui scenariu (de natura financiara, juridica, de protectia mediului etc.) De asemenea, raportul consolidat trebuie sa includa si un "executive summary". 2. Servicii care au ca finalitate elaborarea Studiului de fezabilitate a Proiectului (Etapa 2) Prestatorul va elabora si livra un Studiu de Fezabilitate conform cerintelor de continut prevazute in HG 907/2016 la Anexa 4. Studiul de Fezabilitate va analiza un numar de minim 3 scenarii de realizare a Proiectului, scenarii care vor fi agreate cu Achizitorul inainte de inceperea Etapei 2. 3. Servicii care au ca finalitate elaborarea unui studiu de fundamentare a Proiectului (Etapa 3) Prestatorul va elabora si livra un studiu de fundamentare a Proiectului, conform cerintelor din Legea nr. 7 din 5 ianuarie 2024 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 39/2018 privind parteneriatul public-privat (publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 13 din 08 ianuarie 2024). 4. Servicii de asistenta generala in analiza, evaluarea si implementarea Proiectului, incluzând, dar fără a se limita la tipurile de servicii precizate in Caietul de Sarcini la punctul 2.4 atasat acestui anunt. CANTITATE Prestatorul va preda un numar de 6 rapoarte, asa cum sunt acestea menţionate la punctul 1, un Studiu de Fezabilitate, asa cum este mentionat la punctul 2. precum si un studiu de fundamentare a Proiectului, asa cum este mentionat la punctul 3. CARACTERISTICI TEHNICE ŞI DE PERFORMANŢĂ Ofertantii care participa la procedură trebuie sa indeplinească urmatoarele conditii: Oferta poate fi depusa individual sau in numele unei asocieri ai carei membri sa aiba in obiectul de activitate astfel de servicii si experienta relevanta, in continuare denumit “Consultant", respectiv: 1) O firma specializata in servicii de consultanta tehnica/inginerie, specifica sectorului nuclear/energetic/chimic (“Consultant tehnic"). 2) O firma specializata in consultanta financiara si management (“Consultant financiar"); 3) O firmă specilizată in consultanta de mediu/autorizari (“Consultant mediu") cu experienta in sectorul nuclear/energetic/chimic; 4) O firma specializata in servicii de analiza si servicii cu privire la piata muncii (“Consultant resurse umane"); 5) O firma specializata in servicii de consultanta juridica (“Consultant juridic"). In cazul unui consortiu, Liderul de asociere isi va asuma responsabilitatea generala pentru realizarea contractului. Fiecare din firmele membre ale consortiului va raspunde fata de SNN. Liderul de asociere deţine răspunderea finală pentru toate aspectele contractuale şi financiare ale contractului şi va asigura comunicarea oficială cu entitatea contractantă, în numele asocierii. In cazul in care, Ofertantul are intentia sa subcontracteze o parte din serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii, acesta va prezenta lista subcontractantilor si partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia. Subcontractantii vor fi companii cu reputatie pe plan national si/sau international. Componenta echipelor pentru fiecare etapa este precizata la punctul 4in Caietul de Sarcini. TERMEN DE LIVRARE / PRESTARE/ DURATA DE EXECUŢIE Pentru serviciile prevazute la Etapa 1, termenul de livrare este de maxim 24 de saptamani de la obtinerea certificatului de securitate industriala ORNISS (denumita "data de incepere a contractului"). Pentru serviciile prevazute la Etapa 2, termenul de livrare este de maxim 16 saptamani luni de la livrarea variantei preliminare din Etapa 1. Pentru serviciile prevazute la Etapa 3, termenul de livrare este de maxim 8 saptamani luni de la livrarea variantei preliminare din Etapa 2. Pentru serviciile prevazute la punctul 4, termenul de prestare a acestora este de maxim 96 de saptamani de la data de incepere a Etapei 1. Detalii privind aceste termene se regasesc la punctul 5 in Caietul de Sarcini. Alte informatii cu privire la cerintele SN NUCLEARELECTRICA S.A. pentru derularea procedurii de achizitie si derularea viitorului contract se regasesc in Caietul de Sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanta necesare realizarii analizei de tip DUE DILIGENCE (tehnic, mediu, financiar, juridic) in vederea unei potentiale preluari de catre SN Nuclearelectrica SA a liniei de procesare a concentratului de uraniu (CTU/U3O8) de la Compania Nationala a Uraniului (CNU) - Sucursala Feldioara  
Servicii de evaluare, consultanţă juridică şi contabilă a activelor din cadrul Sucursalei Feldioara, altele decât cele care fac obiectul contractului de vânzare – cumpărare încheiat între CNU SA Bucureşti şi SNN SA Bucureşti, în vederea stabilirii unei valori de piaţă 10.05.21
Servicii de audit financiar si servicii de auditare 14.07.23
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Consultarea pietei privind achizitia servicii de consultanţă de specialitate în domeniul imobiliar (nu achizitia imobilului propriu-zis) în vederea achiziţionării unei clădiri de birouri, în Bucureşti. 23.04.20
Consultarea pietei privind achizitia servicii de consultanţă de specialitate în domeniul imobiliar (nu achizitia imobilului propriu-zis) în vederea achiziţionării unei clădiri de birouri, în Bucureşti. 06.05.20
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 25.07.22
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 05.08.22
Achizitia si implementarea unui sistem informatic de gestionare a deconturilor in general si a deconturilor de deplasare in special 03.09.24
Acord cadru de achizitia 3 loturi : i. Servicii de monitorizare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în regiunile de dezvoltare Sud-Muntenia, Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia", Cod CPV principal : 90731400-4 Servicii de monitorizare sau mãsurare a poluãrii atmosferice; ii. Servicii de coordonare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în regiunile de dezvoltare Sud-Muntenia, Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia", Cod CPV secundar : 79313000-1 Servicii de evaluare a randamentelor; iii. Servicii de diseminare, în cadrul contractului 02/QBS/2018 "Înfiintarea si operarea unei retele de transfer de cunostinte pentru promovarea bunelor practici agricole si reducerea riscului poluării cu nitrati în r