Feedback
I.D.: 43053182

Serv. auxiliare achiziţiei pt. achizitionare autocompactoare pt. Serv de salub. o or. Slanic Moldova

Data publicarii
10.02.20 Exista 127.332 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
15.000,00 RON - 15.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza servicii de consultanta achizitii publice pt. achizitionare autocompactoare de gunoi noua pentru Serviciul de salubrizare a or. Slanic Moldova . Astfel, prin serviciile auxiliare achiziţiilor, pentru atribuirea prin proceduri competitive a fiecărui contract de achiziţie publică în parte, din cadrul proiectului investiţional, se va acorda asistenţă conform art. 2 alin.(6) din HG 395/2016, pentru fiecare et...
Se achizitioneaza servicii de consultanta achizitii publice pt. achizitionare autocompactoare de gunoi noua pentru Serviciul de salubrizare a or. Slanic Moldova . Astfel, prin serviciile auxiliare achiziţiilor, pentru atribuirea prin proceduri competitive a fiecărui contract de achiziţie publică în parte, din cadrul proiectului investiţional, se va acorda asistenţă conform art. 2 alin.(6) din HG 395/2016, pentru fiecare etapa aferenta procesului de achiziţie publica, respectiv : - Elaborare a documentelor premergătoare publicării procedurii (referat necesitate, strategie contractare, etc); - Întocmirea documentaţiei de atribuire (inclusiv publicare in SEAP); - Deschidere si evaluare a ofertelor (punere la dispoziţie expert cooptat pentru lucrări-după caz); - Elaborare a înscrisurilor comisiei de evaluare si a raportului de atribuire, inclusiv a comunicărilor aferente; - Publicare anunţ de atribuire; - Întocmire dosar achiziţie publica (inclusiv trimitere către finanţator-dacă e cazul); - Întocmire puncte de vedere privind contestaţiile formulate in cadrul procedurilor (daca e cazul). Pentru asigurarea serviciilor, echipa 3P Consulting & Projects Srl va pune la dispoziţia beneficiarului cel puţin un expert în domeniul achiziţiilor publice, cu experienţă de minim 10 ani in domeniu. Pentru prestarea acestor servicii, 3P Consulting & Projects Srl are încheiata asigurare de răspundere profesionala
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu