Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor
o informare completă, corectă si explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractelor de achizitie
publică având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare, verificare tehnică de calitate a proiectelor, asistență tehnică
din partea proiectantului...
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor
o informare completă, corectă si explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a contractelor de achizitie
publică având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare, verificare tehnică de calitate a proiectelor, asistență tehnică
din partea proiectantului pe durata execuției și executarea și finalizarea lucrărilor privind amenajarea parcurilor- 3 loturi,
astfel: LOT 1-„REABILITARE ȘI MODERNIZARE PARCUL GĂRII în Municipiul DROBETA TURNU SEVERIN”- 9.366.711,19 lei (fără T.V.A.)LOT
2- ,,REABILITARE ȘI MODERNIZARE PARCUL ROZELOR în Municipiul DROBETA TURNU SEVERIN- 17.817.872,42 lei (fără T.V.A.)LOT 3-
„REABILITARE ȘI MODERNIZARE PARCUL DRAGALINA în Municipiul DROBETA TURNU SEVERIN”- 8.125.851,22 lei (fără T.V.A.). In conformitate
cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care
orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere
a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare
cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.