Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect: servicii de proiectare – întocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare infrastructură rutieră de interes judeţean pe DJ 663 cu originea în DN 66 (E79), ce traversează localităţile Dâmbova - Cârbeşti - Tâlveşti – Urecheşti, DJ 672C cu originea în DN 67, ce traversează ...
Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractului de achiziţie publică având ca obiect: servicii de proiectare – întocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie ,,Reabilitare infrastructură rutieră de interes judeţean pe DJ 663 cu originea în DN 66 (E79), ce traversează localităţile Dâmbova - Cârbeşti - Tâlveşti – Urecheşti, DJ 672C cu originea în DN 67, ce traversează localităţile Tălpăşeşti - Stroieşti - Răchiţi – Runcu până în DN 67D, DJ 672B ce traversează localităţile Ursaţi -Frăteşti-Suseni, DJ 665A cu originea în DN 67, ce traversează localităţile Bălăneşti - Voiteştii din Vale - Grui, până în DJ 665 şi DJ 664A cu originea în DJ 664, ce traversează localităţile Turcineşti - Rugi - Curpen - Stăneşti - Ursaţi, până în DJ 672B, Judeţul Gorj" – fazele Expertize tehnice, Studiu de fezabilitate-completat cu elementele specifice din documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, Studiu geotehnic, Studiu topografic, Studiu hidrologic, Studiu geologic, Studiu hidrogeologic, Studiu hidrogeotehnic, Studiu de trafic şi Documentaţia de obţinere avize/acorduri conform certificatului de urbanism
Prin documentaţia tehnico-economică care se va întocmi, funcţie de recomandările din expertizele tehnice (drumuri, poduri şi Af), se va realiza reabilitarea drumurilor judeţene 663, 672C, 672B, 665A şi 664A.
Obiectivele propuse pentru proiectare:
• Se va avea în vedere analizarea proiectării tuturor lucrărilor de reabilitare necesare pentru ridicarea capacităţii portante a drumurilor la nivelul solicitărilor traficului actual şi de perspectivă, precum şi proiectarea lucrărilor de reabilitare la poduri.
•Grosimea sistemului rutier propus va rezulta în urma unui calcul de dimensionare a drumului existent pentru vehicule etalon de 115 KN şi perioada de perspectivă de 15 ani.
•Se va realiza corectarea elementelor geometrice în plan şi în spaţiu astfel încât să se evite exproprierile de terenuri.
•Pe întreaga lungime a drumurilor judeţene, se vor prevedea lucrări pentru stabilizarea structurii drumului în zonele supuse pericolului de alunecări de teren.
•Scurgerea apelor se va realiza prin şanţuri din pământ, dalate precum şi rigole moderne, în funcţie de amplasamentele existente.
•Se va avea în vedere asigurarea acceselor la toate proprietăţile de pe întreaga lungime a drumului.
•Se va identifica posibilitatea execuţiei de parcări, echipate conform normativelor tehnice în vigoare.
•Se va identifica posibilitatea executării de trotuarare, acolo unde situaţia din teren o permite;
•Se va identifica posibilitatea execuţiei de piste pentru biciclişti şi trotuare pietonale în intravilanul localităţilor, acolo unde situaţia din teren o permite.
•Pentru stimularea transportului public se vor construi/moderniza staţiile de transport public aflate pe traseul drumului judeţean.
•Siguranţa rutieră se va realiza prin prevederea de parapeţi metalici la rampele podurilor, la podeţe, cât şi prin lucrări de semnalizare rutiera orizontală şi verticală (marcaje, stîlpi, table, borne km şi hm).
•Intersecţiile cu drumurile laterale vor fi amenajate corespunzător.
•Intersecţiile cu drumurile naţionale vor fi amenajate corespunzător.
•Podeţele în stare bună se vor menţine urmând să se trateze de la caz la caz gravitatea degradărilor cât şi respectarea elementelor de gabarit transversale şi se vor proiecta podeţe transversale noi acolo unde este cazul.
•Partea de rezistenţă şi stabilitate a podurilor care prezintă degradări majore ale acestora va fi abordată în acest proiect în urma expertizării lor. În acest sens se va avea în vedere construirea/reabilitare/modernizarea de poduri precum şi realizarea de apărări de maluri în zona podurilor.