Feedback
I.D.: 86029288

SERV DE INTRET. SI REPARATII CENTRALA ALARMARE SORA - PACIENT/ALARMARE LA INCENDIU/PAZA

Data publicarii
16.08.23 Exista 17.989 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5 79711000-1
Pretul estimativ:
10.150,00 RON - 10.150,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
DESCRIERE: Prestarea serviciilor consta in efectuarea de catre prestator a operatiunilor de SERVICE (intretinere , administrarea datelor de configurare si tratarea deranjamentelor) asupra echipamentelor mentionate in aceasta oferta, in scopul asigurarii functionarii acestora la parametrii nominali dupa urmatorul grafic: - Verificari lunare - Verificari trimestriale - Verificari anuale Conform legii 333/2003 si HG 301/2012 s...
DESCRIERE: Prestarea serviciilor consta in efectuarea de catre prestator a operatiunilor de SERVICE (intretinere , administrarea datelor de configurare si tratarea deranjamentelor) asupra echipamentelor mentionate in aceasta oferta, in scopul asigurarii functionarii acestora la parametrii nominali dupa urmatorul grafic: - Verificari lunare - Verificari trimestriale - Verificari anuale Conform legii 333/2003 si HG 301/2012 si Conform legii nr. 307/2006 Ordin nr.87/06.04.2010 Normativ privind securitatea la incendiu a constructiilor Partea a III-a INSTALATII DE DETECTARE, SEMNALIZARE SI AVETIZARE INCENDIU Indicativ P118/3-2015 CAP 5.6, Control acces - 21 sisteme Sistem supraveghere video 5 sisteme video de supraveghere Sistem apelare sora medicala 1 sistem Sistem detectie incendiu 1 sistem 1 .Se efectueaze interventii asupra echipamentelor mentionate in aceasta oferta, la sesizarea beneficiarului, pentru rezolvarea problemelor care apar, astfel incat sa se asigure buna functionare a acestora. Termen de interventie -24 ore- 2.Se asigura inlocuirea subansamblelor identificate ca defecte in cadrul unei exploatari normale a echipamentului. Tariful de abonament include numai manopera ( in perioada de garantie) ; pretul pieselor de schimb va fi comunicat beneficiarului inaintea inlocuirii subansamblelor defecte ( in perioada post garantie) 3.Se asigura administrarea datelor de configurare a echipamentului, (reconfigurari, schimbari de categorie, restrictii, alocarea de servicii ,prog
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu