Feedback
I.D.: 62912790

Serv de consultanta Program de cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei

Data publicarii
09.11.21 Exista 165.430 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
20.000,00 RON - 20.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta aferente proiectelor pe Programul privind cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice, pe baza Ordinul preşedintelui Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM) nr.1548/2021, care includ: • elaborarea cererii de finanţare si înregistrarea proiectului în aplicaţia de pe siteul AFM; • intocmirea dosarului de finantare conform Ghidului de finantare si a anex...
Servicii de consultanta aferente proiectelor pe Programul privind cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice, pe baza Ordinul preşedintelui Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM) nr.1548/2021, care includ: • elaborarea cererii de finanţare si înregistrarea proiectului în aplicaţia de pe siteul AFM; • intocmirea dosarului de finantare conform Ghidului de finantare si a anexelor aferente pentru Programul privind cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice; • consiliere în respectarea condiţiilor de eligibilitate prevăzute în Ghidul de finantare; • urmărirea corespondenţei între devizele întocmite la nivel de DALI şi bugetul proiectului; • informarea Beneficiarului cu privire la noutăţile apărute în ce priveşte Programului privind cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice; • participarea la şedinţe de lucru la sediul Beneficiarului. Preţul pentru îndeplinirea contractului se va plăti eşalonat în două tranşe pe bază de documente justificative (proces verbal şi raport de activitate): 5.2.1. Tranşa 1: 10.000 lei, la care se adaugă TVA, după depunerea cererii de finanţare, 5.2.2. Tranşa 2: 10.000, la care se adaugă TVA, după finalizarea evaluării şi aprobarea finanţării proiectului-
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu