- Ţinerea evidenţei tuturor activităţilor Direcţiei Juridice, după cum urmează: completarea Registrului de corespondenţă intrări-ieşiri al Direcţiei Juridice, completarea Registrului de evidenţă a deciziilor, Registrul de evidenţă a litigiilor şi Registrul pentru evidenţa proiectelor de acte normative, atât în format hârtie, cât şi în format electronic;
- Primirea şi evidenţierea tuturor documentelor repartizate spre so...
- Ţinerea evidenţei tuturor activităţilor Direcţiei Juridice, după cum urmează: completarea Registrului de corespondenţă intrări-ieşiri al Direcţiei Juridice, completarea Registrului de evidenţă a deciziilor, Registrul de evidenţă a litigiilor şi Registrul pentru evidenţa proiectelor de acte normative, atât în format hârtie, cât şi în format electronic;
- Primirea şi evidenţierea tuturor documentelor repartizate spre soluţionare Direcţiei Juridice;
- Distribuirea documentelor repartizate de către directorul Direcţiei Juridice, respectiv de către şeful Serviciului contencios, legislaţie şi avize către consilierii juridici din cadrul Direcţiei Juridice;
- Comunicarea documentelor (adrese, note, acte de procedură) elaborate de către Direcţia Juridica către alte direcţii din cadrul Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, către Centrele Judeţene ale Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, către alte instituţii, petenţi, instanţe etc;
- Redactarea unor situaţii trimestriale/anuale la solicitările formulate de conducerea Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale sau ale altor instituţii/autorităţi referitoare la stadiul procesual al litigiilor în care Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură este parte sau pentru alte asemenea activităţi;
- Organizarea şedinţelor;
- Întocmirea pontajului Direcţiei Juridice,
- Clasificarea şi arhivarea internă, pe domenii, a lucrărilor