Feedback
I.D.: 33880460

Serv de analiza a proces de lucru actuale si de documentare a cerintelor funct pt serv electronice/proc noi de lucru in vederea implementarii proiect „Implementarea unei platforme inf cu comp back-office si front-office ca mas.de simplif adm si optimiz serv pt cetateni mun Bacau

Data publicarii
15.02.19 Exista 10.891 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72220000-3
Termenul limita pentru depunere:
21.02.19
Pretul estimativ:
130.000,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1062596.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
analizarea proceselor de lucru existente si pentru elaborarea noilor proceduri de lucru care se vor implementa ulterior utilizând platformele informatice achiziţionate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Implementarea unei platforme inf. cu componente back-office si front-office ca masura de simplificare adm. si optimizare a furnizarii serviciilor pentru cetateni la nivelul Mun. Bacau - Lot 1: Serv. de implementare a unei platforme inform., inclusiv instruire pt. utilizatori/administratori Lot 2 : Serv. de integrare a platformei de taxe si impozite cu portalul de servicii electronice 28.02.20
Implementarea unei platforme inf. cu componente back-office si front-office ca masura de simplificare adm. si optimizare a furnizarii serviciilor pentru cetateni la nivelul Mun. Bacau - Lot 1: Serv. de implementare a unei platforme inform., inclusiv instruire pt. utilizatori/administratori Lot 2 : Serv. de integrare a platformei de taxe si impozite cu portalul de servicii electronice  
Licitatii Viitoare - Implementarea unei platf. inform. cu componente back-office şi front-office ca măsură de simplif. admin. şi optimizare a furnizării serv. pt. cetăţeni la nivelul Mun. Bacau - Lot 1 si Lot 2 (PAAP 2019 - dupa aprobarea bugetului - rev 1) 28.02.20
IImplementarea unei platforme inf. cu componente back-office și front-office ca măsura de simplificare adm. și optimizare a furnizării serviciilor pentru cetățeni la ni […] detalii pe www.e-licitatie.ro 28.02.20
Implementarea unei platforme inf. cu componente back-office și front-office ca măsura de simplificare adm. și optimizare a furnizării serviciilor pentru cetățeni la ni […] detalii pe www.e-licitatie.ro 28.02.20
Implementarea unei platforme inf. cu componente back-office și front-office ca măsura de simplificare adm. și optimizare a furnizării serviciilor pentru cetățeni la ni […] detalii pe www.e-licitatie.ro  
"Servicii de retrodigitalizare arhiva" in cadrul proiectului "Implementarea unei platforme informatice cu componente back-office şi front-office ca măsură de simplificare administrativă şi optimizare a furnizării serviciilor pentru cetăţeni la nivelul Municipiului Bacău"  
"Servicii de retrodigitalizare arhiva" in cadrul proiectului "Implementarea unei platforme informatice cu componente back-office şi front-office ca măsură de simplificare administrativă şi optimizare a furnizării serviciilor pentru cetăţeni la nivelul Municipiului Bacău" 18.03.21
Servicii de consultanţă în vederea asigurării asistenţei tehnice pentru definirea cerinţelor şi monitorizarea tehnică a implementării proiectului "SIASCoP Bacau - Sistem informatic de automatizare a serviciilor cu competente partajate" SMIS 155105  
Serv. de cons. în dom. achiz. - Doc. de atri.si ex. cooptat pt. pr. Inf de noi capc. surse reg.