Pentru demararea execuţiei obiectivului de investiţii „Schimbare destinaţie din clădire administrativă în clădire cu destinaţie unitate de învăţământ, amenajări exterioare şi interioare, Comuna Ştefăneştii de Jos”, sunt necesare proceduri administrative prevăzute de legisalţia în vigoare, respectiv consultanţă în întocmirea documentaţiilor: Strategie de contractare cu justificarea alegerii procedurii şi fundamentarea rezona...
Pentru demararea execuţiei obiectivului de investiţii „Schimbare destinaţie din clădire administrativă în clădire cu destinaţie unitate de învăţământ, amenajări exterioare şi interioare, Comuna Ştefăneştii de Jos”, sunt necesare proceduri administrative prevăzute de legisalţia în vigoare, respectiv consultanţă în întocmirea documentaţiilor: Strategie de contractare cu justificarea alegerii procedurii şi fundamentarea rezonabilităţii valorii estimate;Stabilirea criteriilor de calificare/selecţie şi a criteriilor de atribuire;Elaborarea sau, după caz, completarea documentaţiilor caietului de sarcini, întocmirea şi/sau revizuirea documentaţiilor de atribuire/Revizuirea anunţurilor ca urmare a motivelor de respingere menţionate de ANAP, dacă este cazul;Participarea în calitate de expert cooptat achiziţii în comisia de evaluare a ofertelor;Se va pune la dispoziţie şi expert cooptat tehnic şi financiar; Se vor întocmi Formulare, Model de contract, Fişe de date, publicare în SEAP; Consultanţă în derularea procedurii până la deschiderea ofertelor depuse, respectiv gestionarea întrebărilor de clarificare şi a răspunsurilor la acestea, pregătirea documentelor cu răspunsurile la întrebările de clarificare, inclusiv publicarea răspunsurilor în SEAP în termenele legale,
Durata contractului este de 4 luni, începând cu data semnării contractului dar nu mai devreme de atribuirea în SEAP a contractului de proiectare şi execuţie rezultat ca urmare a derulării procedurii