Feedback
I.D.: 59107940

Serv consult dom ach serv aux achiziţiei, prin cooptarea unui expert extern

Data publicarii
21.07.21 Exista 733.633 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
65.976,14 RON - 65.976,14 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor - servicii auxiliare achiziţiei, prin cooptarea unui expert extern in cadrul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica „Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges” Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, realizate de un expert cooptat, desemnat pe langa comisia de evaluare, conform atributiilo...
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor - servicii auxiliare achiziţiei, prin cooptarea unui expert extern in cadrul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica „Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges” Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice, realizate de un expert cooptat, desemnat pe langa comisia de evaluare, conform atributiilor definite de Art.126 alin.(3), art. 127 si Art.128 din H.G.395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Serviciile vor fi prestate pana la aducerea la indeplinire a prevederilor Hotararii Civile nr. 1230/2021 prin emiterea Raportului de Specialitate Final, insa nu mai tarziu de 6 luni de la data transmiterii Notei de comanda Pentru acceptarea ofertei in S.I.C.A.P., Prestatorul va transmite Beneficiarului in termen de 2 zile lucratoare de la notificarea in S.I.C.A.P., formularele (Formularul nr 1 – Informatii catre ofertanti; Formularul nr 2 - Propunerea Financiara; Formularul nr 3 – Curriculum Vitae; Formularul nr 4 – Declaratia operatorului economic si Anexa la Formularul nr 4 - Conditii de Prestare a serviciilor), completate si semnate de reprezentantul sau legal, din care sa rezulte acceptarea cerintelor si conditiilor prezentate in Formularul nr 4 – Declaratia operatorului economic si Anexa la Formularul nr 4 - Conditii de Prestare a serviciilor, si pretul ofertei. Formularele se vor transmite la adresa de e-mail simona.cojocariu@andnet.ro.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu