Autoritatea contractantă achizitioneaza servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţii pentru obţinerea avize), inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie de lucrări pentru sediul nou al Spitalului de Urgenţă Prof. Dr. Dimitrie Gerota", după cum urmează:1. Elaborarea documentaţiei tehnice de execuţie (PT+CS+DE), a documentaţiei privind urmărirea comp...
Autoritatea contractantă achizitioneaza servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, documentaţii pentru obţinerea avize), inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie de lucrări pentru sediul nou al Spitalului de Urgenţă Prof. Dr. Dimitrie Gerota", după cum urmează:1. Elaborarea documentaţiei tehnice de execuţie (PT+CS+DE), a documentaţiei privind urmărirea comportării în exploatare a construcţiei cu respectarea prevederilor conţinutului-cadru din anexa nr. 10 la HG nr.907/2016 Legii nr.10/1995 – Legea calităţii, cu modificarile ulterioare şi a regulamentelor referitoare la instituirea sistemului calităţii în construcţii şi în funcţie de categoria de importanţă a construcţiei, măsurile necesare pentru realizarea următoarelor cerinţe: rezistenţă, stabilitate, siguranţă în exploatare, refacerea şi protecţia mediului;2.Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea tuturor avizelor necesare;3. Realizarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor tehnice, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat.4. Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje, echipamente, instrumentar şi aparatură medicală;Clauză suspensivă: Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea Autorităţii Responsabile a contractului de finanţare în cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă — cadrul financiar 2021-2027 şi / sau obţinerea de fonduri din orice alte surse de finanţare necesare pentru semnarea acestuia.În cazul în care, indiferent de motive, nu vor fi aprobate modificările propuse, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98 din 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul în care nu va achiziţiona echipamentele vizate, indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.Valoarea estimată a contractului este 1.550.712.950 lei fără TVA şi este formată din:1.Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 1.264.720 lei fără TVA2.Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii: 16.600.000 lei fără TVA;3.Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 38.176.340 lei fără TVA;4.Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.466.015.010 lei fără TVA;5.Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 26.762.270 lei fără TVA;6.Capitolul 6 - Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste: 1.894.610 lei fără TVA.