Contractul urmăreşte prestarea serviciilor de proiectare şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor si execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "SEDIU PRIMARIE COMUNA CHIAJNA"
Contractul va include:
- Servicii de proiectare: documentatii tehnice in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, elaborare PT, DE, CS,
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe...
Contractul urmăreşte prestarea serviciilor de proiectare şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor si execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "SEDIU PRIMARIE COMUNA CHIAJNA"
Contractul va include:
- Servicii de proiectare: documentatii tehnice in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, elaborare PT, DE, CS,
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei, elaborarea cartii tehnice a constructiei, etc.
- Executie lucrari "SEDIU PRIMARIE, COMUNA CHIAJNA";
- Lucrari de organizare de santier.
Cladirea se desfasoara pe parter si etaj 1.
Structura de rezistenta este conceputa cu stalpi, grinzi, centuri si plansee din beton armat.
Toate detaliile privind lucrarile ce urmeaza a fi executate se regasesc in Studiul de fezabilitate elaborat de S.C. ROLIDO PRODINVEST INTERNATIONAL, inclus in Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata a contractului fara TVA este de: 6.200.156,00 lei, compusa din:
- Cap. 2 – Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii: 200.000 lei
2.1 Bransamente: 200.000 lei;
- Cap. 3 – Proiectare si asistenta tehnica: 180.170,00 lei:
3.5.6. – Proiect tehnic si detalii de executie: 95.000,00 lei;
3.8.1. – Asistenta tehnica din partea proiectantului: 85.170,00 lei
- Cap. 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza: 5.678.036,00 lei:
4.1. – Constructii si instalatii: 5.678.036,00 lei;
- Cap. 5 - Organizare de santier: 141.950,00 lei:
5.1. – Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 141.950,00 lei;
Valoarea estimata NU cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, precizate în Cap. 5.3 din devizul general al investitiei, acestea putand fi accesate, în functie de necesitati, în conformitate cu art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de data limta de depunere a ofertelor cu 5 zile.