Servicii de elaborare Proiect Tehnic, POE, PAC şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectiv "Modernizare strada Toamnei, Municipiul Adjud, judeţul Vrancea". Primăria Municipiului Adjud a elaborat documentaţia tehnică DALI. Orice detalii de ordin tehnic vor fi solicitate de la Comp. Investiţii (Dorneanu Dorin).
Investiţia propusă are ca scop îmbunătăţirea situaţiei actuale a infrastructurii pri...
Servicii de elaborare Proiect Tehnic, POE, PAC şi servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectiv "Modernizare strada Toamnei, Municipiul Adjud, judeţul Vrancea". Primăria Municipiului Adjud a elaborat documentaţia tehnică DALI. Orice detalii de ordin tehnic vor fi solicitate de la Comp. Investiţii (Dorneanu Dorin).
Investiţia propusă are ca scop îmbunătăţirea situaţiei actuale a infrastructurii prin reabilitarea carosabilului (753 m), prin îmbunătăţirea şi reabilitarea elementelor geometrice în plan, profil longitudinal şi profil transversal tip şi punerea acestora de acord şi în limitele impuse prin normele tehnice.
Lucrările propuse se vor adapta la dimensiunile şi condiţiile existente din amplasamente, la regimul de proprietate al terenurilor, asigurându-se inclusiv racordarea la sistemele rutiere adiacente, atât în plan, cât şi în profil longitudinal şi transversal.
Operaţiunile necesare pentru realizarea investiţiei cuprind următoarele lucrări:
- executarea sistemului rutier
- lucrări de terasamente
- amenajare acostamente
- amenajare două sensuri giratorii
- lucrări conexe (ex: ridicare la cotă canale, spaţii verzi)
- lucrări de siguranţa circulaţiei
Se urmăreşte realizarea unei structuri rutiere suple astfel:
- 4 cm strat de uzură MAS 16 rul 50/70
- 6 cm strat de legătură BAD 22,4 leg 50/70
- 8 cm strat de bază AB 31,5 baza 50/70
- 20 cm piatră spartă amestec optimal
- 30 cm fundaţie balast
- 7 cm strat de forma din nisip
În profil transversal drumul s-a proiectat cu lăţimea părţii carosabile de 7,00 m, încadrată de acostamente de 2 x 1,00 m.
Pentru reglementarea circulaţiei în zona intersecţiei cu drumurile naţionale se propune realizarea unor sensuri giratorii care să asigure fluidizarea traficului rutier. Acestea vor avea diametrul de 9,00 m vor fi delimitate la exterior de un trotuar antiorbire cu panta de 2/3 şi lăţime de 1,50 m. Structura va fi următoarea:
- 6 cm pavele antiblocante
- 5 cm nisip
- geotexil
- 20 cm strat fundaţie balast
Calea inelară va avea lăţimea de 5,50 m şi va fi delimitată de zone de supralărgiri, astfel:
- supralărgire la interior cu lăţimea de 2,00 m realizată din pavele de 8 cm
- supralărgire la exterior cu lăţimea de 1,50 m realizată cu îmbrăcăminte asfaltică