Feedback
I.D.: 37157714

Se doreste obtinerii unei oferte tehnice si financiare in vederea achizitionarii de Servicii de informare si publicitate–Proiect ID125389.Ofertantul a carei oferta va corespunde cerintelor si va avea pretul cel mai scazut , va fi instiintat pt.postare in SICAP.

Data publicarii
11.07.19 Exista 125.322 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
19.07.19
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
a) Panou temporar Pentru proiectele de achiziţie de bunuri a căror finanţare publică depăşeşte 500.000 euro, va fi instalat un panou temporar de dimensiune l 0,8 m x h 0,5 m. Acest panou va fi instalat la sediul beneficiarului care a achiziţionat bunurile, de preferat la intrarea principală în clădire, în maxim 30 zile lucrătoare de la semnarea contractului de achiziţie de bunuri. Panourile trebuie confecţionate dintr-un...
a) Panou temporar Pentru proiectele de achiziţie de bunuri a căror finanţare publică depăşeşte 500.000 euro, va fi instalat un panou temporar de dimensiune l 0,8 m x h 0,5 m. Acest panou va fi instalat la sediul beneficiarului care a achiziţionat bunurile, de preferat la intrarea principală în clădire, în maxim 30 zile lucrătoare de la semnarea contractului de achiziţie de bunuri. Panourile trebuie confecţionate dintr-un material rezistent la intemperii. Dacă acestea se deteriorează din cauza unor factori externi (ex. condiţii meteo, vandalism), beneficiarul va trebui să le refacă în maxim 15 zile lucrătoare. Panourile vor fi expuse pe toată perioada implementării proiectului de lucrări şi încă cel mult 3 luni după încheierea acestuia Panoul trebuie să includă obligatoriu următoarele informaţii: a. logo-ul Uniunii Europene şi cuvintele: “Uniunea Europeană”, fără abrevieri, însoţit de numele Fondului European de Dezvoltare Regională ; b. logo-ul Guvernului României; c. logo-ul Programului Operaţional Regional 2014-2020 şi sloganul: “Călătoria continuă!”; d. logo-ul beneficiarului; e. logo-ul Instrumentelor Structurale; f. numele proiectului; g. numele beneficiarului; h. obiectivul proiectului (dacă obiectivul proiectului are un text foarte lung, se va face un rezumat al acestuia care să aibă circa 80-100 de caractere); i. valoarea totală a proiectului; j. valoarea contribuţiei comunitare a proiectului; k. termenul de finalizare, conform contractului de finanţare; l. textul: “Investim în viitorul tău! Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020”. Denumirea proiectului, obiectivul principal al acestuia, sigla UE împreună cu numele Fondului European de Dezvoltare Regională trebuie să ocupe cel puţin 25% din panoul respectiv. b) Placa permanenta Beneficiarii proiectelor de investiţii în infrastructură (de exemplu: infrastructură de transport, lucrări de construcţii, reabilitare, modernizare, extindere) sau de achiziţii de bunuri, indiferent de valoarea contribuţiei publice a acestora, sunt obligaţi ca, nu mai târziu de 3 luni de la încheierea proiectului, să monteze plăci permanente prin care se vor face cunoscute acţiunile Uniunii Europene. Momentul finalizării proiectului este asimilat, pentru proiectele de lucrări, cu emiterea certificatului de recepţie la terminarea lucrărilor. Informaţiile care trebuie incluse obligatoriu pe o placă permanentă sunt: a. logo-ul Uniunii Europene şi cuvintele: “Uniunea Europeană”, fără abrevieri, însoţit de numele Fondului European de Dezvoltare Regională; b. logo-ul Guvernului României; c. logo-ul Programului Operaţional Regional 2014-2020 şi sloganul: “Călătoria continuă!”; d. logo-ul Instrumentelor Structurale; e. numele proiectului; f. obiectivul proiectului (dacă obiectivul proiectului are un text foarte lung, se va face un rezumat al acestuia care să aibă circa 80-100 de caractere); g. numele beneficiarului; h. logo-ul beneficiarului; i. textul “Investim în viitorul tău! Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Regional 2014-2020”. Denumirea proiectului, obiectivul principal al acestuia (sumar/pe scurt), sigla UE împreună cu numele Fondului European de Dezvoltare Regională trebuie să ocupe cel puţin 25% din panoul respectiv. Plăcile permanente vor fi instalate într-un loc vizibil, la locaţia proiectului sau în apropierea acestuia. Se va identifica cel mai potrivit amplasament, în ceea ce priveşte vizibilitatea şi în conformitate cu reglementările din România. Numărul de plăci permanente instalate va fi egal cu cel al panourilor temporare (in cazul nostru 1). Placa permanentă va avea o dimensiunile minime de 80 cm x 50 cm . c) etichete autocolante pentru dotările achiziţionate prin proiect (26 buc.) În cazul achiziţiilor de echipamente (mijloace fixe care depăşesc valoarea de 25.000 lei şi au o durată de viaţă mai mare de un an) este obligatorie aplicarea la loc vizibil a unui autocolant care să conţină următoarele elemente informative obligatorii: sigla Uniunii Europene împreună cu numele Fondul European de Dezvoltare Regională, sigla Guvernului României, sigla Regio şi sloganul, sigla Instrumentelor Structurale 2014-2020. Materialul se va alege, astfel încât să se asigure durabilitatea în timp şi la condiţiile meteo. Acestea vor fi plasate pe partea cea mai vizibilă pentru public a obiectelor pe care se aplică. În funcţie de spaţiul disponibil, se poate aplica autocolantul de 300mm x 300mm sau cel de 100mm x 100mm. Pentru rezistenţa la condiţiile meteo sunt recomandate autocolantul PVC şi lăcuirea UV. Autocolantele pot fi realizate şi în varianta alb/negru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Se doreste obtinerii unei oferte tehnice si financiare in vederea achizitionarii de Servicii de informare si publicitate–Proiect ID125390.Ofertantul a carei oferta va corespunde cerintelor si va avea pretul cel mai scazut , va fi instiintat pt.postare in SICAP. 19.07.19
Prestare de servicii pentru activitatea de informare si publicitate pentru proiectul" Eficientizare energetica a cladirilor publice-Spitalul orasenesc Ioan Lascar Comanesti" SMIS 118689 24.10.18
Studiu de fezabilitate pentru proiectul "Centrala de cogenerare hibridă" în cadrul , PNRR 2021, Pilonul I. Tranziţia verde , Componenta 6-Energie, Măsura de investiţii 3- Dezvoltarea de capacităţi de producţie pe gaze, flexibile şi de înaltă eficienţă, pentru cogenerarea de elergie electrică şi termică (CHP)în termoficare urbană, în vederea realizării unei decarbonizării profunde 22.07.22
Achiziţia serviciilor de informare si publicitate: placă permanenta (3 m x 2m)  
-Întocmire studiu de oportunitate -Achiziţia publică de servicii având ca obiect " Realizarea studiului de oportunitate pentru un terminal intermodal de transport în judeţul Bacău" Cod CPV - 71621000-7 Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2) 29.04.24
Servicii de verificare tehnică de specialitate a proiectului tehnic pentru obiectivul de investiţii "Modernizarea coridorului de mobilitate urbană integrată în zona centrală a Municipiului Moineşti" - Cod SMIS 122079 13.12.19
«Servicii de verificare tehnică de specialitate a proiectului tehnic pentru obiectivul de investiţii "Extindere reţea de piste de biciclete şi reamenajarea trotuarelor pe str. Mihai Eminescu, George Coşbuc şi str. Căpitan Zăgănescu din Municipiul Moineşti" Cod SMIS 122080 13.12.19
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT" COD SMIS 128418 20.04.22
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT" COD SMIS 128418 22.03.22
EXECUTIE LUCRARI, ORGANIZARE DE SANTIER SI ECHIPAMENTE/UTILAJE NECESARE in cadrul Proiectului "TRASEU PENTRU DEPLASARI NEMOTORIZATE SUD: CENTRU – AEROPORT" COD SMIS 128418 20.04.22