Furnizare scule si unelte diferite sortotipuri, structurate pe 7(sapte) loturi, conform celor de mai jos:
LOT 1 : Drujba - 35 buc., Drujba telescopica - 34 buc., Motosuflanta - 35 buc., Motocositoare - 70 buc., Taietor de rosturi -9 buc.
LOT 2 : Remorca semnalizare – 36 buc.
LOT 3 : Vibrator beton – 16 buc., Robot pornire +incarcator acumulator – 15 buc., Masina de gaurit rotopercutoare -23 buc., Masina de insurubat cu impa...
Furnizare scule si unelte diferite sortotipuri, structurate pe 7(sapte) loturi, conform celor de mai jos:
LOT 1 : Drujba - 35 buc., Drujba telescopica - 34 buc., Motosuflanta - 35 buc., Motocositoare - 70 buc., Taietor de rosturi -9 buc.
LOT 2 : Remorca semnalizare – 36 buc.
LOT 3 : Vibrator beton – 16 buc., Robot pornire +incarcator acumulator – 15 buc., Masina de gaurit rotopercutoare -23 buc., Masina de insurubat cu impact peneumatic cu acumulatori -7 buc.
LOT 4 : Aparat de spalat cu presiune – 7 buc., Placa vibratoare 18 buc., Motocompresor cu picamer -7 buc.
LOT 5 : Betoniera – 16 buc., Grup electrogen +aparat sudura - 12 buc., Instalatie amorsat cu emulsie – 12 buc.
LOT 6 : Masina de topit mastic bituminos -6 buc.
LOT 7 : Motopompa de apa si noroi – 10 buc.
Caracteristicile tehnice solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare tip de scule/unelte, sunt inscrise in caietele de sarcini aferente lotului respectiv. Pentru fiecare lot in parte durata contractului va fi de 4 luni. Pentru fiecare lot in parte termenul de livrare va fi de maxim 3 luni de la primirea comenzii.
Obiectul modificărilor:Modificari ale duratei de livrare;Modificari generate de autoritati centrale/locale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; Modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; Orice alte cauze ce nu pot fi prevazute;
Cauza modificărilor:- diverse cerinte ale autoritatii contractante -daca va fi cazul;prelungirea duratei de furnizare a produselor;eventuale livrari de produse care nu corespund specificatiilor si cerintelor de calitate prevazute in documentatia de atribuire;cauze care nu pot fi prevazute;
A)Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 zile.
B)Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.