Scriere cerere de finantare cuprinde scrierea cererii de finantare, intocmirea dosarului cererii in conformitate cu cerintele ghidului, depunerea cererii de finantare, formulare si inaintare raspunsuri la eventuale solicitari de clarificari ;
Management de proiect – presupune intocmirea cererilor
de decont inspre finantator .
achiziţia va consta cumpărarea de servicii privind Scrierea cerere de finantare precum si servic...
Scriere cerere de finantare cuprinde scrierea cererii de finantare, intocmirea dosarului cererii in conformitate cu cerintele ghidului, depunerea cererii de finantare, formulare si inaintare raspunsuri la eventuale solicitari de clarificari ;
Management de proiect – presupune intocmirea cererilor
de decont inspre finantator .
achiziţia va consta cumpărarea de servicii privind Scrierea cerere de finantare precum si servicii de Management de proiect în vederea depunerii proiectului în cadrul ,,Programului privind creşterea eficienţei energetice a infrastructurii de iluminat public,, finanţat prin Ministerul Mediului Apelor şi Pădurilor, Administraţa Fondului pentru Mediu
AFM finanţează cheltuielile aferente realizării serviciilor de proiectare, consultanţă, inclusiv cheltuielile aferente auditului energetic al proiectului, realizate anterior perfectării contractului de finanţare. Art. 22 alin. (5) Proiectul Ghidului de finanţare.
Menţionăm faptul că aceste contracte incheiate în urma procedurilor de achiziţie pentru realizarea serviciilor de consultanţă în vederea depunerii unui proiect, vor conţine o clauză conform Art. 1399 din Noul Cod Civil : ,,Este afectată de condiţie obligaţia a cărei eficacitate sau desfiinţare depinde de un eveniment viitor şi nesigur,, . si Art. 1400 din Noul Cod Civil : ,,Condiţia este suspensivă atunci când de îndeplinirea sa depinde eficacitatea obligaţiei.,,