Se doreste achizitionarea de catre Municipiul Alba Iulia a serviciilor de proiectare, executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru realizarea obiectivului Schimb de destinatie din Scoala generala nr.4 in cresa, extindere pe verticala si orizontala, realizare imprejmuire si amenajari exterioare.
Valoarea estimată pentru executarea lucrărilor amintite, inclusiv proiectare si asistenta tehnica, e...
Se doreste achizitionarea de catre Municipiul Alba Iulia a serviciilor de proiectare, executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului, pentru realizarea obiectivului Schimb de destinatie din Scoala generala nr.4 in cresa, extindere pe verticala si orizontala, realizare imprejmuire si amenajari exterioare.
Valoarea estimată pentru executarea lucrărilor amintite, inclusiv proiectare si asistenta tehnica, este de 2.479.344,48 lei fără TVA si a fost determinata de catre proiectantul fazei SF prin Devizul general. Valoarea estimata totala a achizitiei se compune din:
-servicii de proiectare, inclusiv obtinere avize, verificare tehnica de calitate si certificare energetica: 80.178,09 lei fara TVA;
-asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 18.044,52 lei fara TVA;
-executie lucrari cu echipamentele aferente: 2.381.121,87 lei fara TVA.
Nota: In calculul valorii estimate nu au fost incluse cheltuielile diverse si neprevazute cuprinse in devizul general al investitiei.
Termenul de prestare a serviciilor si de executie a lucrarilor va fi de 13 luni, structurata astfel:
Etapa I – Proiectare: 3 luni, defalcată astfel:
- elaborare proiect faza D.T.A.C. + D.T.O.E. - 2 luni de la data inscrisa in ordinul de începere.
- elaborare proiect faza P.T. + D.E. + C.S. - 1 lună de la obţinerea Autorizaţiei de Construire.
Etapa II: – execuţia lucrărilor: 10 luni de la data inscrisa in ordinul de începere
Etapa III - asistenţa tehnică care se va întinde pe toată durata de realizare a lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Etapa IV – Realizarea documentaţiei şi obţinerea certificatului de performanţă energetică – de la notificarea executantului cu privire la finalizarea lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Etapa V - Realizarea documentaţiei şi a planşelor post execuţie – de la notificarea executantului cu privire la finalizarea lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Etapa VI - Documentaţia pentru obţinerea autorizaţiei de funcţionare din partea Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă – de la notificarea executantului cu privire la finalizarea lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Etapa VII - Documentaţia pentru urmărirea comportării în exploatare şi intervenţiile în timp – de la notificarea executantului cu privire la finalizarea lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Solicitarile de clarificari se pot depune in SEAP până in a 15-a zi anterior termenului limita de depunere oferte iar raspunsul consolidat la solicitarile de clarificari se va publica cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.