Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului,...
Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza pe raza SRCF Brasov, în locaţiile: Targu Mures, Targu Mures Nord, Reghin , Ludus, SECTIA CT4, LABORATOR SCB, DISTRICT SCB.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 3-Targu Mures,Targu Mureş Nord,Reghin,Luduş, Secţia CT4, Laborator SCB, District SCB- valoare maximă - 1.391.652,36 lei fără TVA;- valoare minimă - 1.280.728,44 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 3valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 463,884.12 lei valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 104,822.25 lei *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza pe raza SRCF Brasov, în locaţiile: Brasov Calatori, Sectia IFTE, Sectia CT 1, Sectia L1.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 1-Brasov Calatori, Secţia IFTE, Sectia CT 1, Sectia L1- valoare maximă - 1.903.581,72 lei fără TVA;- valoare minimă - 1.623.387,24 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 1valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 634,527.24 lei;valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 131,856.75 lei*Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciul de salubrizare se va realiza în locaţiile: Alba Iulia, Barabanţ, Sebeş Alba, Vinţu de Jos,Şibot, Secţia L9 Alba Iulia.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 7-Alba Iulia, Barabanţ, Sebeş Alba, Vinţu de Jos,Şibot, Secţia L9 Alba Iulia- valoare maximă - 1.279.687,20 lei fără TVA;- valoare minimă - 1.125.015,36 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 – pentrul loturile 1 la 10 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 7valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 426,562.40 lei valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 92,562.96 lei.*Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciul de salubrizare se va realiza în locaţiile: Miercurea Ciuc, Siculeni, Gheorgheni, Toplita, Deda, Sectia L6 Gheorgheni, Punct M Ciuc-Sectie L6, Sectia IFTE M Ciuc, IFTE LC Gheorgheni, , IFTE LC Deda, IFTE LC Toplita.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 6-Miercurea Ciuc,Siculeni Gheorgheni, Topliţa, Deda, Secţia L6 Gheorgheni, Punct M Ciuc-Secţie L6, Secţia IFTE M Ciuc, IFTE LC Gheorgheni, , IFTE LC Deda, IFTE LC Topliţa- valoare maximă - 1.002.125,76 lei fără TVA;- valoare minimă - 874.062,72 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 6valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 334,041.92 lei;valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 71,928.00 lei. *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza în locaţiile: Blaj, Teiuş, Aiud,Războieni, Secţia L9 punct BLAJ.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 5-Blaj, Teiuş, Aiud,Războieni, Secţia L9 punct BLAJ- valoare maximă - 2.001.811,44 lei fără TVA;- valoare minimă - 1.651.506,24 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 şi anexele aferente.Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 5valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 667,270.48 lei;valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 135,852.00 lei *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza în locaţiile: Sfantu Gheorghe ; Tusnad Bai + Tusnad Sat.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 8-Sfântu Gheorghe, Tuşnad Băi+Tusnad Sat- valoare maximă - 537.167,16 lei fără TVA;- valoare minimă - 537.167,16 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 8valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 179,055.72 lei valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 43,586.25 lei *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza în locaţiile: Bartolomeu, Codlea, Fagaraş, Voila.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 9-Bartolomeu, Codlea, Fagaraş, Voila- valoare maximă - 613.572,96 lei fără TVA;- valoare minimă - 613.572,96 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 – pentrul loturile 1 la 10 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 9valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 204,524.32 lei;valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 50,345.40 lei *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza pe raza SRCF Brasov, în locaţiile: Sibiu, Baile Ocna Sibiului, Talmaciu – Podu Olt, Avrig, Sectia L4, Seica Mare, Loamnes.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni): LOT 2-Sibiu, Secţia L4, Băile Ocna Sibiului, Tălmaciu, Podu Olt, Avrig, Şeica Mare, Loamneş- valoare maximă - 1.577.860,68 lei fără TVA;- valoare minimă - 1.082.672,52 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 şi anexele aferente. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 2valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 525,953.56 lei;valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 89,266.23 lei.*Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza pe raza SRCF Brasov, în locaţiile: Sighisoara ,Medias, Copsa Mica, Dumbraveni, SECŢIA IFTE SIGHIŞOARA, DISTRICT IFTE MEDIAŞ, SECTIA L2 SIGHISOARA.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 4-Sighişoara, Mediaş, Copşa Mică, Dumbrăveni, Secţia IFTE Sighişoara, District IFTE Mediaş, Secţia L2 Sighişoara- valoare maximă - 2.003.347,44 lei fără TVA;- valoare minimă - 1.809.539,52 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 – pentrul loturile 1 la 10 - anexele 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 şi 1B, 2B, 3B, 4B, 5B, 6B, 7B, 8B, 9B, 10B şi caietul de sarcini nr. 810/5/1013/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 491/13.11.2023 – pentru lotul 11– anexele 11, 11B. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 4valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 667,782.48 lei valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 148,764.96 lei *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Clădirii sediului SRCF Braşov - birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi, curte interioară şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 11-Clădire sediu SRCF Braşov- valoare maximă - 620.470,80 lei fără TVA;- valoare minimă - 608.410,80 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr. 810/5/1013/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 491/13.11.2023 şi anexele 11, 11B. Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:**Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 11valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 206,823.60 lei valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 47,145.00 lei *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.Serviciul de salubrizare a Cladirilor de Calatori, a peroanelor si tunelelor pietonale, alei, zone verzi , se efectuează în spaţiile utilizate de publicul calator ce tranziteaza statiile CF de pe raza SRCF Brasov, birouri, săli de şedinţă/protocol, holuri de acces, grupuri sanitare, rampa de gunoi,parcari etc. şi constă în operaţii specifice acestei activităţi (măturare/aspirare, spălare, dezinfectare, strângerea gunoiului, intretinere zone verzi, etc.) precum şi asigurarea/dotarea grupurilor sanitare cu materiale consumabile specifice.Prestarea serviciului de salubrizare se va realiza în locaţia: Predeal.Descrierea detaliata a achiziţiei se regăseşte în caietele de sarcini şi anexele acestora puse la dispoziţie în SEAP. Durata contractului Acord Cadru este de 3 ani (36 luni) pentru fiecare lot în parte şi este stabilită prin modelul de acord-cadru la Art. 3 – Durata acordului-cadru. Contractele subsecvente vor fi atribuite anual cu durată variabilă: cea mai mică durată a contractului subsecvent va fi de 3 luni iar cea maximă va fi de 12 luni. Condiţiile de executare a contractului: - pentru fiecare lot în parte sunt stabilite în modelele de contract şi în caietele de sarcini.Modalităţi de plată şi penalităţi: se va realiza în conformitate cu art. 11 Modalităţi de plată şi art. 12 Penalităţi şi daune interese din modelele de contract.Cantităţi minime şi maxime pe parcursul derulării acordului cadru:a)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantitatea minimă: 24 luni; - cantitatea maximă: 36 luniValoarea totală estimată a acordului-cadru - 3 ani (36 luni):LOT 10-Predeal- valoare maximă - 585.979,68 lei fără TVA;- valoare minimă - 585.979,68 lei fără TVA.b)Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru:Estimări ale suprafeţelor sunt cele prevăzute în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 – pentrul loturile 1 la 10 şi anexele aferente.Cantităţile maxime/ minime sunt următoarele:cantitatea maximă a celui mai mare contract subsecvent este 12 luni;cantitatea minimă a celui mai mic contract subsecvent este 3 luni.Erată la caiet de sarcini:*Nu se va lua în calcul Anexa 12 prevăzută în caietul de sarcini nr.810/5/1014/27.10.2023 cu Aviz CTE nr. 490/13.11.2023 , deoarece suprafetele au fost comasate cu Anexa 2 respectiv anexa 2B. **Salubrizarea generală SG se va efectua 1 x 6 luni, pentru toate loturilec)Estimarea valorii celui mai mare/celui mai mic contract subsecvent care urmează să fie atribuit pe durata acordului-cadru:Estimări ale valorilor (lei/ prestaţie) min. şi max./contract subsecvent:LOTUL 10valoarea maximă a celui mai mare contract subsecvent este de 195,326.56 lei;valoarea minimă a celui mai mic contract subsecvent este de 48,135.00 lei. *Valorile minime a celui mai mic contract subsecvent, reprezintă doar valori pentru salubrizare curentă, salubrizare periodică 1 şi salubrizare periodică 2. Nu se regăseşte salubrizarea generală deoarece aceasta se efectuează 1 operaţiune/6 luni.